beantwoord

kan wachtwoord zonnet niet wijzigen,

  • 17 December 2019
  • 3 reacties
  • 260 x bekeken

zonnet webmail adres, kan niet inloggen geeft aan teveel inlog pogingen.

heb wachtwoord getracht te veranderen maar zelfs supersterke wachtwoorden worden niet geaccepteerd, via postvak in komt soms wel mail maar ik hoor regelmatig dat de zender melding krijgt mail niet bezorgd kan worden omdat het postvak wss vol is.

mijn postvak is zo goed als leeg zowel online als offline.

het postvak vol speelt ongeveer 2 jaar en niet online inloggen nu 3 maand 

icon

Beste antwoord door WhTurner 18 December 2019, 11:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Wat vervelend dat je niet kan inloggen en dat hij aangeeft dat je teveel foutieve pogingen hebt gedaan. Ik wil graag voor je kijken wat ik kan doen. 

 

Kun je mij een privébericht versturen met de volgende gegevens?

  • Volledige naam
  • Volledig adres (inclusief postcode en woonplaats)
  • Geboortedatum
  • Klantnummer ( te vinden in Mijn Tele2)
  • E-mailadres waar het over gaat.

 

Ik hoor het graag. 

 

Privébericht naar Anton

 

Groeten Anton

Supersterke wachtwoorden met speciale tekens accepteert Tele2 niet. Alleen letters en cijfers

Reputatie 3
Badge +5

Wegens inactiviteit gesloten.