beantwoord

Kan niet inloggen op zonnet webmail

  • 18 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 212 x bekeken

Ik kan neit meer inloggen op mijn zonnet webmail. De pop mail service doet het nog wel.

"Dit account is geblokkeerd in verband met misbruik of langdurig inactiviteit.
Neem contact op met de helpdesk als u uw webmailtoegang wilt laten reactiveren.
Voor meer informatie, klik dan hier.
LET OP: Gebruikersnaam is zonder @versatel.nl of @zonnet."

Hoe log ik weer in op mijn account??
icon

Beste antwoord door WhTurner 18 augustus 2019, 16:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Lees het volgende topic:
https://forum.tele2.nl/e-mail-314/e-mail-adres-geblokkeerd-76835
Dat heb ik al gedaan. Ik was alleen in de veronderstelling dat ik geen mijn tele 2 account zou hebben aangezien ik alleen een zonnet webmail heb...

Ik zag al in de melding dat de mail omgeving veranderd is, ik had niet door dat ze ook de password rules aangescherpt hebben..

Goed hoe dan ook.. In mijn tele 2 het password veranderd, maar mag nog steeds niet inloggen op web mail.

Zal contact opnemen met de helpdesk via het vragen formulier..

@WhTurner Thanks!
Reputatie 5
Badge +3
Hebben ze je mailadres kunnen deblokkeren?
Nee helaas nog niet.. Heb nog geen reactie gehad van tele2 (auto replies niet mee gerekend)
Reputatie 5
Badge +3
Zou je me dan in een privébericht kunnen sturen om welk mailadres het gaat? Dan kan ik zien wat ik nodig heb om het te deblokkeren.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Helaas kon de klant niet correcte gegevens geven dus kon hem niet verder helpen.

Vanwege de verdere inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper