beantwoord

Instellingen versatel account zijn verouderd

• 10 november 2016
  • 8 reacties
  • 934 x bekeken

Op mijn scherm verschijnt regelmatig de mededeling:

"De instellingen van uw versatel account zijn verouderd"

Na enige tijd verdwijnt die mededeling.
Wat te doen ?
icon

Beste antwoord door Marksg 21 november 2016, 16:12

Hoi Janlodder,

Als je pop3.versatel.nl gebruikt zou ik toch even proberen om SSL aan te zetten. Dit moet gewoon werken. (Overigens kan je voor tele2 ook gewoon SSL aanzetten).

Dus probeer stap 4 van deze pagina toch nog even: https://support.office.com/nl-nl/article/Uw-accountinstellingen-zijn-verouderd-4484de9e-66b2-46a9-8459-6ca1fcc110b4
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi Jan,

Verschijnt die melding in webmail of in een mailclient zoals Outlook? Die melding ken ik niet, misschien heb je hier wat aan: https://support.office.com/nl-nl/article/Uw-accountinstellingen-zijn-verouderd-4484de9e-66b2-46a9-8459-6ca1fcc110b4
Ik hoor graag van je.

Groetjes Tom
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb helaas niks meer van je gehoord.

Kan ik je nog helpen of is het inmiddels niet meer nodig?
Ik hoor het graag van je.

Groetjes Tom
Ik heb helaas niks meer van je gehoord.

Kan ik je nog helpen of is het inmiddels niet meer nodig?
Ik hoor het graag van je.

Groetjes Tom

Helaas, die mededeling verschijnt nog steeds, terwijl e-mail normaal werkt. U stuurde mij destijds de standaard instellingen en poorten. Deze staan goed ingesteld..
Office zegt dat ik SSL moet inschakelen, maar n.m.m. moet ik die voor tele2 en versarel juist uitgeschakeld laten.
Weet u nog verder raad ?
Reputatie 3
Hoi Janlodder,

Als je pop3.versatel.nl gebruikt zou ik toch even proberen om SSL aan te zetten. Dit moet gewoon werken. (Overigens kan je voor tele2 ook gewoon SSL aanzetten).

Dus probeer stap 4 van deze pagina toch nog even: https://support.office.com/nl-nl/article/Uw-accountinstellingen-zijn-verouderd-4484de9e-66b2-46a9-8459-6ca1fcc110b4
Reputatie 2
Badge
Test-e-mailbericht verzenden: De server ondersteunt de door u opgegeven versleuteling voor de verbinding niet. Gebruik een andere versleutelingsmethode. Neem voor assistentie contact op met de beheerder van uw e-mailserver of uw internetprovider (ISP).SSL wordt niet ondersteund door Tele2 mail.
Hallo Tom,

Hoe zit het nu, Jij zegt dat ik SSL moet aanzetten ook voor Tele 2 ( en Versatel)
maar Outlook schrijft 2 uur geleden dat SSL juist niet wordt ondersteund door Tele2.
Ik heb eerder al eens geconstateerd dat na het aanzetten van SSL ik geen ontvangst meer had van e-mail.
Hooor ik nog van je ?
Reputatie 5
Badge +3
Heb ook nog Versatel en geen problemen:
Zo staat het bij mij:

Geen IMAP ondersteuning
Inkomende e-mail (POP3): pop3.versatel.nl;
Poortnummer (POP3): 110
Server voor uitgaande e-mail (SMTP): smtp.versatel.nl
Poort uitgaande mail: 25
Alleen gebruikersnaam invullen, niet het hele e-mail adres
Reputatie 4
Badge +3
Aangezien je niet meer hebt gereageerd, ga ik ervan uit dat ik het topic kan sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.