vraag

Inlogproblemen

Hi,
Ik heb 2 emailadressen via zonnet.nl
Op de een kan ik wel inloggen en op de ander niet. Hoe kan dat?
Moet er even bij vertellen dat ik zo'n 18 jaar geleden deze gratis emailadressen heb aangemaakt. Ik heb dus geen abonnement.

16 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Kan zijn dat er 1 geblokkeerd is of wachtwoord aangepast is. Heb je al geprobeerd in te loggen op de 'mijn Tele2' van het mailadres? Of een nieuw wachtwoord aan te vragen?
Hoi Jasper,
Inloggen bij "mijn tele2" is voor mij niet mogelijk omdat ik geen abonnement heb maar alleen gratis email sinds 18 jaar.
Waarom kan ik via de google browser soms wel inloggen en via windows 7 niet?
Reputatie 5
Badge +3
Ook al heb je alleen en mailadres heb je wel een 'mijn Tele2' pagina omgeving. Je hoeft dan alleen voor internet, bellen en televisie te kiezen (ook al heb je geen abonnement). Daar kun je namelijk ook wachtwoord wijzigen en contact gegevens aanpassen. Bedoel je dat Microsoft edge soms niet inlogt maar Chrome op dezelfde computer altijd wel?
Hoi,
Ik heb echt geen "mijn tele2" en kan mijn wachtwoord ook niet wijzigen. Een paar maanden geleden was mijn email gehackt en heb toen met de klantenservice gebeld en toen samen het wachtwoord gewijzigd.
Via IE7 kan ik niet inloggen.
Reputatie 5
Badge +3
Maar je kan wel inloggen via Chrome begreep ik uit een eerder bericht? Tevens geloof me maar je hebt wel een 'mijn tele2' pagina 🙂
Via chrome gaat het wel maar af en toe ook mededeling: aanmelden mislukt. Druk ik dan nog een keer op enter gaat het soms wel??????
Heb net proberen in te loggen op mijn tele2 maar krijg melding: controleer inloggegevens.
Lukt echt niet. 😁
Reputatie 5
Badge +3
Zou je misschien in een privébericht de naam, volledig adres, geboortedatum waarop het mailadres is geregistreerd. Tevens graag het mailadres.

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Hoi Jasper,
Heb je een week geleden een prive bericht gestuurd maar krijg geen antwoord. Waarom niet, of weet je geen oplossing???????????
Reputatie 5
Badge +3
Mijn excuses ik heb daar nooit een bericht over gekregen. Ik ga er meteen naar kijken.
Jasper van Tele2 schreef:

Mijn excuses ik heb daar nooit een bericht over gekregen. Ik ga er meteen naar kijken.

Ik heb op de door jou gestuurde link geklikt om een privébericht te sturen dus je moet hem echt ontvangen hebben. Ik kan overigens nog steeds niet inloggen en zie dat er meer mensen zijn met dit probleem.
Reputatie 5
Badge +3
Er zijn bij mij geen algemene storingen met inloggen bekend. Ik heb je privébericht gevonden en ook beantwoord. Ik heb alleen nooit een notificatie gekregen dat jij mij 1 gestuurd hebt.
Maar nu is mijn probleem nog niet opgelost!!!!
Reputatie 5
Badge +3
Dat begrijp ik. Maar nu wil ik jou vragen om te kijken in je privébericht. Daar staat namelijk een bericht klaar die op je antwoord wacht.
Hoi Jasper,
Bedankt voor je moeite om mijn mailverkeer weer werkend te krijgen. En het is je gelukt 😄
Kan eindelijk weer gewoon en snel inloggen. Klasse Jeroen 😉
Uhhh, sorry. Ik bedoel klasse Jasper.
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan. Ben al blij dat we het zo snel hebben kunnen oplossen. Nogmaals bedankt voor het attenderen dat er een privébericht gestuurd was. Anders had je nog heel lang kunnen wachten.

Reageer