vraag

inloggen zonnet mail

  • 13 september 2019
  • 2 reacties
  • 149 x bekeken

Hallo, dringend hulp gevraagd....

Ik maak al jaren gebruik van zonnetmail. Mail op telefoon en iPad geïnstalleerd en werkt prima. Wel is het zo dat ik bv verwijderde mailtjes op beide apparaten moet verwijderen...verder geen probleem! Nu blijkt dat mijn mailbox vol is. Moet dus blijkbaar via pc inloggen op webmail om dan mailbox leeg te maken. Inloggen lukt helaas niet, geeft steeds aan dat er teveel mislukte inlogpogingen zijn gedaan en dat ik het later opnieuw moet proberen...

Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt,
Heidi

2 reacties

Als je haast hebt, kan je beter even de klantenservice bellen (020-75 44444). Hier op het forum kan het wel tot maandag duren voor er een moderator naar kijkt.
Reputatie 5
Badge +2
Hé Heidi,

Lastig dat je niet verder komt door die foutmelding, heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice? Zo niet laat het even weten dan kunnen we kijken naar een oplossing.

Kun je wel inloggen in MijnTele2? (optie Internet, Bellen & TV)

Reageer