beantwoord

inloggen zonnet mail


Ik kan niet meer inloggen in mijn zonnet mail? Ik zie dat er van alles is veranderd, maar hoe lang gaat dit nog duren, mijn mailbox is vol en kan nu dus niks wissen

icon Beste antwoord door eric 23 mei 2016, 09:30

Als je alleen je naam gebruikt als username en het @tele2.nl weglaat dan werkt het wel!

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste ingetetteroo,

In dit bericht staat een tijdelijke oplossing zodat je wel weer bij je e-mail kunt zodat je je mailbox kunt leeghalen. We laten het daar ook weten als het probleem is opgelost.

Groet,
Jolien
Reputatie 7
Badge +4
Maar kan nu niet meer op mijn @tele2.nl email adres inloggen via webmail.tele2.nl
Reputatie 7
Badge +4
Als je alleen je naam gebruikt als username en het @tele2.nl weglaat dan werkt het wel!