beantwoord

Inloggen email @zonnet lukt niet

• 23 mei 2016
  • 5 reacties
  • 516 x bekeken

Sinds email is veranderd kan ik niet meer bij mijn emails komen ****@zonnet.nl wel de email ****@tele2.nl en ook de email ****@tele2.nl wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Jolien van Tele2 23 mei 2016, 08:56

Hoi streepje!

Ik heb je e-mailadres even veranderd in sterretjes (of had ik beter streepjes kunnen doen :P), want dit is een openbaar forum, dus iedereen kan meelezen.

In dit bericht staat een tijdelijke oplossing zodat je wel weer bij je e-mail kunt. We laten het daar ook weten als het probleem is opgelost.

Groet,
Jolien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hoi streepje!

Ik heb je e-mailadres even veranderd in sterretjes (of had ik beter streepjes kunnen doen :P), want dit is een openbaar forum, dus iedereen kan meelezen.

In dit bericht staat een tijdelijke oplossing zodat je wel weer bij je e-mail kunt. We laten het daar ook weten als het probleem is opgelost.

Groet,
Jolien
Sinds email is veranderd kan ik niet meer bij mijn emails komen ****@zonnet.nl wel de email ****@tele2.nl en ook de email ****@tele2.nl wat is er aan de hand?

Ik kan nog steeds niet bij mijn emails komen van zonnet de andere mails wel van tele2.nl er schijnt problemen te zijn bij mails van zonnet.?
Reputatie 5
Badge +2
Dag streepje,

Je logt alleen in met het gedeelte vóór de @. Dus stel dat je e-mailadres hallo123@zonnet.nl is, dan log je in met hallo123.

Lukt het zo wel?

Groetjes,
Jolien
Dag streepje,

Je logt alleen in met het gedeelte vóór de @. Dus stel dat je e-mailadres hallo123@zonnet.nl is, dan log je in met hallo123.

Lukt het zo wel?

Groetjes,
Jolien

Heel raar hij doet het nu weer net als zo als altijd dank u
Reputatie 5
Badge +2
Dat is goed om te horen!

Dan zal ik het topic nu sluiten.
Een fijne dag verder!