beantwoord

Inkomende server pop3.versatel.nl doet het niet op Ipad

  • 18 juni 2016
  • 3 reacties
  • 970 x bekeken

Ik heb sinds kort een nieuwe Ipad (Air2) en wil daar net als op mijn oude Ipad mijn zonnet mail op ontvangen. Ik typ de instellingen gewoon over van mijn oude Ipad maar de inkomende server doet het niet. Ik krijg de melding de IMAP server pop3.versatel.nl reageert niet.
Ik heb nog gecheckt welke instellingen Tele2 aanraadt voor een zonnet mail adres (https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/mail-instellingen/) maar dat zijn dezelfde als die ik gebruik. Hoe krijg ik mijn zonnet aan de praat op mijn ipad?
(heb recent op een nieuwe laptop mijn zonnet account weer geactiveerd en dat gaf een enkel probleem)
icon

Beste antwoord door Bas2577 18 juni 2016, 22:10

Bij het aanmaken van de emailaccount op POP zetten, geen IMAP.
standaard staat imap geselecteerd.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Badge +5
Bij het aanmaken van de emailaccount op POP zetten, geen IMAP.
standaard staat imap geselecteerd.
Super, dit was het! Zonnet werkt weer, bedankt!
Badge +5
Graag gedaan 🙂