Inkomende post

  • 13 juli 2016
  • 1 reactie
  • 97 x bekeken

Mijn vriendin heeft een apple. Uitgaande post werkt. Maar bij inkomnde post krijgt ze de volgende foutmelding:

' Er is mogelijk een probleem met de mailserver of het netwerk. Controleer de instellingen voor de account 'pop3' of probeer het opnieuw.

De server heeft een fout geretourneerd: De POP-server 'pop.tele2.nl' ondersteunt geen X-APOP-identiteitscontrole. Controleer de accountinstellingen en probeer het opnieuw.

Wat kan ik doen om dit opte lossen?

vr.gr.

Reinder

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Reinder,
Bedankt voor je bericht.
Het kan zijn dat de instellingen niet goed staan in het programma dat je gebruikt.
Je kan natuurlijk altijd inloggen op Webmail van Tele2 om te checken of het daar werkt.
Maar in het programma zou ik even controleren of de instellingen goed staan.
Instellingen Tele2 Mail
Hier kan je alles controleren.
Werkt het nu? Ik hoor het graag van je.
Vriendelijke groet,
Ben