vraag

Inhoud inbox webmail verdwenen

Goedemorgen,

Vanmorgen weer plotseling alle emails uit mijn inbox verdwenen. Graag synchroniseren zodat ik mijn mails weer terug heb.

Bij voorbaat dank.

Met hartelijke groet,

Birgitte Jansen

10 Reacties

Goedemorgen,

Gisteren morgen weer plotseling alle emails uit mijn inbox verdwenen. Graag synchroniseren zodat ik mijn mails weer terug heb.

Bij voorbaat dank.

Met hartelijke groet,

Birgitte
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege wijzigingen in privacyregels is het momenteel niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen aan een mailadres. Helaas valt hier synchroniseren ook onder. Excuses voor het ongemak. Wanneer het weer mogelijk is laat ik het weten.
Het kan toch niet zo zijn dat jullie je privacyzaken niet voor elkaar hebben en dat ik voor een vaak voorkomende storing (zo lees ik ook op dit forum) niet geholpen word? Hoe lang gaat dit duren? Het is voor mij erg belangrijk dat ik mijn mails kan inzien en dat ze bewaard blijven!

Er hoeft toch geen wijziging te worden aangebracht, jullie kunnen met een kleine handeling mij weer voorzien van mijn verdwenen emails.

Overigens zie ik dat jullie dit 2 dagen geleden nog wel voor iemand hebben gedaan op dit forum.....
Reputatie 5
Badge +3
Helaas kan ik niet zeggen wanneer dit weer mogelijk is. Het verzoek is wel neergelegd bij het hoofdkantoor maar een specifieke periode kan ik dus niet melden. Mogelijk dat het bij de ene klant nog kon maar je zal ook andere berichten tegenkomen van mensen die het zelfde antwoord momenteel krijgen. We kunnen alleen mensen vragen te wachten.
Dus mijn aanvraag ligt nu bij jullie en jullie lossen dit op, alleen nog niet bekend wanneer, kan ik dat concluderen?
Reputatie 5
Badge +3
Wanneer het weer mogelijk is zal ik je inderdaad een bericht sturen en gaan we dat samen oplossen. Dan zal ik ook benodigde gegevens vragen.
Reputatie 7
Badge +4
Deze email dienst is een gratis toevoeging aan een betaalde internet access dienst, daar is helaas geen SLA op.
Het advies is om een ander email adres te gebruiken bij een echte email provider zoals Google (gmail) of Microsoft.(outlook)
Jasper van Tele2 schreef:

Wanneer het weer mogelijk is zal ik je inderdaad een bericht sturen en gaan we dat samen oplossen. Dan zal ik ook benodigde gegevens vragen.

Goedemiddag,

We zijn nu alweer 2 weken verder en ik heb nog niks van jullie vernomen. Wanneer kan ik een oplossing verwachten?
Reputatie 5
Badge +3
Helaas is het nog niet mogelijk en ik heb nog geen indicatie wanneer dit wel zou kunnen. Onze excuses voor het ongemak.
Goedemorgen,

Ik zie in het forum dat jullie recent weer hebben gesynchroniseerd zodat de inhoud van je webmail weer terug komt. Graag dit ook voor mij uitvoeren, ik zit al even te wachten.

Bij voorbaat dank.

Reageer