vraag

Inhoud inbox webmail verdwenen


Goedemorgen,

Vanmorgen weer plotseling alle emails uit mijn inbox verdwenen. Graag synchroniseren zodat ik mijn mails weer terug heb.

Bij voorbaat dank.

Met hartelijke groet,

Birgitte Jansen
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 Reacties

Goedemorgen,

Gisteren morgen weer plotseling alle emails uit mijn inbox verdwenen. Graag synchroniseren zodat ik mijn mails weer terug heb.

Bij voorbaat dank.

Met hartelijke groet,

Birgitte
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege wijzigingen in privacyregels is het momenteel niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen aan een mailadres. Helaas valt hier synchroniseren ook onder. Excuses voor het ongemak. Wanneer het weer mogelijk is laat ik het weten.
Het kan toch niet zo zijn dat jullie je privacyzaken niet voor elkaar hebben en dat ik voor een vaak voorkomende storing (zo lees ik ook op dit forum) niet geholpen word? Hoe lang gaat dit duren? Het is voor mij erg belangrijk dat ik mijn mails kan inzien en dat ze bewaard blijven!

Er hoeft toch geen wijziging te worden aangebracht, jullie kunnen met een kleine handeling mij weer voorzien van mijn verdwenen emails.

Overigens zie ik dat jullie dit 2 dagen geleden nog wel voor iemand hebben gedaan op dit forum.....
Reputatie 5
Badge +3
Helaas kan ik niet zeggen wanneer dit weer mogelijk is. Het verzoek is wel neergelegd bij het hoofdkantoor maar een specifieke periode kan ik dus niet melden. Mogelijk dat het bij de ene klant nog kon maar je zal ook andere berichten tegenkomen van mensen die het zelfde antwoord momenteel krijgen. We kunnen alleen mensen vragen te wachten.
Dus mijn aanvraag ligt nu bij jullie en jullie lossen dit op, alleen nog niet bekend wanneer, kan ik dat concluderen?
Reputatie 5
Badge +3
Wanneer het weer mogelijk is zal ik je inderdaad een bericht sturen en gaan we dat samen oplossen. Dan zal ik ook benodigde gegevens vragen.
Reputatie 7
Badge +4
Deze email dienst is een gratis toevoeging aan een betaalde internet access dienst, daar is helaas geen SLA op.
Het advies is om een ander email adres te gebruiken bij een echte email provider zoals Google (gmail) of Microsoft.(outlook)
Jasper van Tele2 schreef:

Wanneer het weer mogelijk is zal ik je inderdaad een bericht sturen en gaan we dat samen oplossen. Dan zal ik ook benodigde gegevens vragen.



Goedemiddag,

We zijn nu alweer 2 weken verder en ik heb nog niks van jullie vernomen. Wanneer kan ik een oplossing verwachten?
Reputatie 5
Badge +3
Helaas is het nog niet mogelijk en ik heb nog geen indicatie wanneer dit wel zou kunnen. Onze excuses voor het ongemak.
Goedemorgen,

Ik zie in het forum dat jullie recent weer hebben gesynchroniseerd zodat de inhoud van je webmail weer terug komt. Graag dit ook voor mij uitvoeren, ik zit al even te wachten.

Bij voorbaat dank.
Reputatie 5
Badge +3
Dit is momenteel nog niet mogelijk. In welke topic is dit wel onlangs gedaan?
Ik zit te zoeken maar toen ik van de week dit bericht bekeek omdat ik al lang niks meer had gehoord, zag ik er 1tje waarin het verzoek kwam voor de persoonlijke gegevens om dit op te lossen (4 dagen geleden stond er bij...) ....zou het toch niet verkeerd gezien hebben?🤔
Reputatie 5
Badge +3
Het kan zijn dat een oude topic gesloten is vanwege inactief / opgelost is. We plaatsen dan normaal een berichtje dat we de topic sluiten maar de originele topic kan dus nog zijn van een periode dat het wel mogelijk was.
Dat zal het dan zijn, sorry!!
Reputatie 5
Badge +3
Geen probleem kan gebeuren we houden het hier in de gaten en zodra het weer kan laten we je het weten
Reputatie 5
Badge +3
We hebben sinds kort weer wat meer mogelijkheden gekregen om mailboxen te resetten. Ik kan geen garantie geven dat dit bij jouw mailadres ook mogelijk is. Zou je misschien in een privébericht je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het rekeningnummer kunnen sturen die bij ons bekend is. Tevens om welk mailadres het gaat

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper