beantwoord

Inbox plotseling leeg

• 26 juli 2018
  • 14 reacties
  • 3031 x bekeken

Hoi Tele2,

Er zijn een stuk of 10 e-mails verdwenen uit mijn inbox. Ik wilde er 2 verwijderen en kreeg vervolgens een storing en sindsdien zijn mijn e-mails weg. Ik heb al het e.e.a. gelezen bij andere topics en daar werd het probleem opgelost door het te resetten. Kunnen jullie mij helpen?

M.v.g.

Rob
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 7 augustus 2018, 16:18

Ik heb de mail weer gesynchroniseerd. Zou je het opnieuw kunnen bekijken of het daadwerkelijk opgelost is?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

14 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik kan mijn best voor je doen. Zou je daarvoor het volgende in een privébericht kunnen sturen:
  1. Je naam
  2. Je volledig adres
  3. Je geboortedatum
  4. Het mailadres waar de reset op moet plaats vinden.

Zodra ik dat heb kan ik alles bekijken en proberen de verdwenen mails terug te krijgen door een reset.
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb de gegevens ontvangen en de mail gereset. Zou je kunnen laten weten of het goed werkt?
Bedankt, het heeft gewerkt!
Reputatie 5
Badge +3
Dat is fijn om te horen.
Ik heb weer hetzelfde probleem. Kan dit weer opgelost worden?
Reputatie 5
Badge +3
Ik heb de mail weer gesynchroniseerd. Zou je het opnieuw kunnen bekijken of het daadwerkelijk opgelost is?
Jasper v tele2 zou dat voor mij ook kunnen gelden? Had er vanmiddag al n nieuw topic van gemaakt op naam mischa01. Ik heb nu ook nog maar een paar mails in mijn mailbox.
Het is weer opgelost, bedankt. Erg vervelend, alweer de tweede keer in een korte periode. Waar komt dat door?
Reputatie 5
Badge +3
Jasper v tele2 zou dat voor mij ook kunnen gelden? Had er vanmiddag al n nieuw topic van gemaakt op naam mischa01. Ik heb nu ook nog maar een paar mails in mijn mailbox.
Ik zie dat je eigen topic inmiddels door Patrick is beantwoord hij zal je hier dan ook verder mee helpen.

Het is weer opgelost, bedankt. Erg vervelend, alweer de tweede keer in een korte periode. Waar komt dat door?
Helaas weet ik niet wat de oorzaak is. De technische dienst is er wel naar aan het kijken omdat we de signaleringen vaak krijgen dat mailboxen gesynchroniseerd moeten worden.
Ik zie dat je eigen topic inmiddels door Patrick is beantwoord hij zal je hier dan ook verder mee helpen.

Helaas weet ik niet wat de oorzaak is. De technische dienst is er wel naar aan het kijken omdat we de signaleringen vaak krijgen dat mailboxen gesynchroniseerd moeten worden.

Kijken helpt niet Jasper, ze kijken al jaren, probleem bestaat al heel erg lang. Doe hier wat aan...mijn emails verdwijnen met regelmaat, moet ik WEER bellen om de boel te laten synchroniseren of te resetten. Vandaag wederom. krijg eerst een of andere storing en daarmee verdwijnen mijn emails ook. en in het weekend zijn jullie telefonisch niet te bereiken.

Frank
Reputatie 5
Badge +3
Ze gaan er uiteraard niet alleen naar kijken maar ook oplossen. Maar als het zo vaak gebeurd hoort er al een bericht uitgezet te zijn bij het hoofdkantoor. Indien het weer gebeurd en je neemt contact op zouden ze dit ook als oplossing moeten aandragen.
Hallo Tele2,

sinds gisteren is de INBOX en het adresboek van mijn webmail helemaal leeg. Mogelijk is er iets fout gegaan bij het verwijderen van slechts enkele mailtjes een dag eerder. Ik kan nog wel inloggen, post ontvangen en versturen. Het lijkt of de mailtjes er nog wel zijn (mailbox zit 96% vol!), maar niet zichtbaar meer.
Wie kan mijn Inbox en adresboek weer resetten?
gr. sjakko
Reputatie 5
Badge +3
@sjakko Dit moet via een eigen topic. Ik zie dat je deze al hebt aangemaakt en zal je zo snel mogelijk daar helpen.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes
Jasper