beantwoord

Inbox loopt snel vol

• 23 mei 2016
  • 3 reacties
  • 224 x bekeken

kun je de webmail box zo instellen dat deze automatisch, bijv. 1 per 3 dagen, wordt geleegd.
probleem is dat de webmail snel volloopt en er geen mails meer kunnen worden ontvangen.
icon

Beste antwoord door Jolien van Tele2 25 mei 2016, 10:58

Hoi cornel48,

Een goed idee, maar helaas is dat nu niet mogelijk. Wellicht in de toekomst!
Je zou eens kunnen kijken naar e-mails met grote bijlagen zoals foto's. Als je die verwijderd, dan heb je weer meer ruimte in je inbox. Dan loopt het ook niet zo snel vol. Maar misschien deed je dit al en krijg je gewoon heel veel mail...

Groetjes,
Jolien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hoi cornel48,

Een goed idee, maar helaas is dat nu niet mogelijk. Wellicht in de toekomst!
Je zou eens kunnen kijken naar e-mails met grote bijlagen zoals foto's. Als je die verwijderd, dan heb je weer meer ruimte in je inbox. Dan loopt het ook niet zo snel vol. Maar misschien deed je dit al en krijg je gewoon heel veel mail...

Groetjes,
Jolien
Bedankt voor de reactie.
M.i. dan een gemis in het systeem/mogelijkheid.

Krijg niet zo gek veel mails, rond de 30, en sporadisch mail met foto/bijlage.
Leeg in principe elke 2 dagen de box. Komt wel eens voor dat dit, door omstandigheden, gebeurd na 4 a 5 dagen maar dan loop ik het risico dat de box vol zit. Kan ook niet zien wat de capaciteit, MB's, is van mijn mailbox.

M.i. een beperking van Tele2 want mijn vrouw heeft KPN (mail) als provider en daar loopt de mailbox nooit vol.
Zij heeft 1GB !!! Voor dat je daar aan bent als gewone mail gebruiker ben je tig maanden verder.

Vraag: kan ik zien wat de capaciteit is, MB, van mijn mailbox.
Heb eens geziocht op mijn Tele2 maar kan het niet vinden.

Indien dit erg weinig is kun je dat dan ophogen????

Mvrgr.

De Zeeuw
Reputatie 5
Badge +2
Hoi cornel48,

Ik heb het even nagevraagd, en onze mailbox kan 30MB aan. Dat kan inderdaad wel snel vollopen als je vaker mails met foto's krijgt. Helaas kan het niet opgehoogd worden.
De enige snelle oplossing die ik nu kan bedenken, is de mail inladen in Outlook en daarbij de optie aanvinken dat de mails verwijderd moeten worden van de server. Dan staan ze alleen in Outlook en niet in je webmail.

Groetjes,
Jolien