beantwoord

ik ontvang sommige reclame emails niet meer

• 14 september 2018
  • 1 reactie
  • 655 x bekeken

Sinds een week of 3 ontvang ik geen bewust gekozen reclame emails meer. Zoals lidl,action albert hein,kruidvat.
Ik heb ze niet zelf stop gezet. Al geprobeert me opnieuw aan te melden voor die nieuwsbrieven, maar niets, ook bevestiging van win acties komen niet binnen. Niet op de laptop,niet op de telefoon niet op webmail. Niet in postvak in,niet in de spammap.....gewoon spoorloos verdwenen en wil ze heel graag terug 🙂
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 17 september 2018, 15:44

Hé Melany,

Waar andere jaloers zullen zijn op het probleem dat je hebt snap ik dat het voor jou niet echt handig is! Nu is het zo dat het eigenlijk onmogelijk is om te onderzoeken waarom een bepaalde e-mail niet binnenkomt, de enige manier om te onderzoeken waar het fout gaat is vanaf de partij die het verzend. Als het namelijk door een spamfilter tegengehouden wordt dan zal de verzender een automatisch e-mail ontvangen met een oorzaak en een header, die informatie hebben we nodig maar ik kan mij voorstellen dat het erg lastig is voor je om die informatie te krijgen.

Mocht je aan deze informatie komen dan mag je dit in een privébericht naar mij sturen en zal ik het bij de e-mail afdeling neerleggen.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hé Melany,

Waar andere jaloers zullen zijn op het probleem dat je hebt snap ik dat het voor jou niet echt handig is! Nu is het zo dat het eigenlijk onmogelijk is om te onderzoeken waarom een bepaalde e-mail niet binnenkomt, de enige manier om te onderzoeken waar het fout gaat is vanaf de partij die het verzend. Als het namelijk door een spamfilter tegengehouden wordt dan zal de verzender een automatisch e-mail ontvangen met een oorzaak en een header, die informatie hebben we nodig maar ik kan mij voorstellen dat het erg lastig is voor je om die informatie te krijgen.

Mocht je aan deze informatie komen dan mag je dit in een privébericht naar mij sturen en zal ik het bij de e-mail afdeling neerleggen.

Groet, Kevin