Ik krijg niet alle mails in mijn zonnet account

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Goedemorgen,
Mails die ik normaal wel in mijn zonnet account kreeg komen nu niet meer aan, Dit is o.a. van mijn eigen @safe-mail.net account. Hier stuurde ik wel eens mails van door, maar nu komen ze helemaal niet meer aan en bij Safe-mail staan ze als wel verzonden en geen terugmelding dat de mail niet aangekomen zou zijn.
Als ik vanuit Zonnet een mail naar Safe-mail komt hij daar wel direct aan?
Welke mails mis ik nu nog meer? Ik weet dat het in ieder geval ook van email@engofor.com moet zijn?

Wie kan mij helpen?
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi dewier,

Ik kan me alleen voorstellen dat ze niet doorkomen als je ze op de een of andere manier hebt geblokkeerd, maar misschien zijn er andere forumleden die hier meer verstand van hebben.

Groetjes Tom
Reputatie 3
Hmm, klinkt als een spamfilter die misschien wat tegenhoudt. Kan je in een privé bericht even het betreffende safe-mail adres sturen? Oh en ook het zonnet adres waar je naar toe mailt.

Groeten,
Mark
Reputatie 4
Badge +3
Bedankt voor je hulp, Mark!

@dewier: heb je met de hulp van Mark al een oorzaak kunnen vinden voor je probleem?
Ik hoor het graag.
Reputatie 4
Badge +3
Aangezien je niet meer hebt gereageerd, ga ik ervan uit dat ik het topic kan sluiten. Mocht je nog vragen hebben, open dan gewoon een nieuw topic door hier te klikken.