beantwoord

Ik kan niet mailen met jullie

  • 20 December 2019
  • 9 reacties
  • 610 x bekeken

Als ik naar klanten van jullie mail krijg ik deze foutmelding: @tele2.nl>: host mx10.se.isp-net.nl[82.215.18.99] said: 550 Sorry, we do not accept connections from you. (in reply to RCPT TO command) 

Het moet niet moeilijk zijn om er voor te zorgen om te regelen dat ik weer kan mailen met jullie klanten.

Heb hier over gebeld en al een bericht op dit forum achter gelaten.

Misschien kan er iets meer spoed op gezet te worden!!

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 December 2019, 14:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7

Dank voor je reactie. Wel bijzonder dat je als winkel spontaan op een Blacklist komt 🤔

En wat nog meer bijzonder is dat ik mijn vraag helemaal via een forum moet stellen om voor elkaar te krijgen dat er iets aangepast wordt.

Je kunt ook bellen. Mailen is niet mogelijk, maar dat ging toch al niet 🤡

 Als ik naar klanten van jullie mail krijg ik deze foutmelding: @tele2.nl>: host mx10.se.isp-net.nl[82.215.18.99] said: 550 Sorry, we do not accept connections from you. (in reply to RCPT TO command) 

Het moet niet moeilijk zijn om er voor te zorgen om te regelen dat ik weer kan mailen met jullie klanten.

Heb hier over gebeld en al een bericht op dit forum achter gelaten.

Misschien kan er iets meer spoed op gezet te worden!!

Dank voor je reactie. Wel bijzonder dat je als winkel spontaan op een Blacklist komt 🤔

En wat nog meer bijzonder is dat ik mijn vraag helemaal via een forum moet stellen om voor elkaar te krijgen dat er iets aangepast wordt.

Je kunt ook bellen. Mailen is niet mogelijk, maar dat ging toch al niet 🤡


Dank voor de tip, maar dat was stap 1, en toen moest ik me aanmelden hier...

En nu staat je topic als beantwoord terwijl je het antwoord niet hebt, de aandacht naar een topic verslapt natuurlijk want hij is beantwoord.

Dus de volgende keer niet zo enthousiast op de knoppen drukken, je snijd jezelf ermee in de vingers.

Reputatie 7

Ik vermoed dat @Anton van Tele2 of @Kevin van Tele2 je hier wel mee kunnen helpen. Het is nu weekend, geef de moderators even de tijd om de topics af te handelen.

Reputatie 5

Hé Hadassa,

Ik kan dit probleem voor je doorzetten naar onze e-mail afdeling. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende info?

- Emailadres(sen) ontvanger(s): 
- Foutmelding: 
- Maildomein(en) verzender: 
- Probleem speelt sinds: 
- Voorbeeld reply mail die je krijgt inclusief de headers

Hopelijk hebben ze snel een oplossing voor je.

Groet, Kevin

Reputatie 5

Ik heb geen bericht van je gekregen Hadassa, is het opgelost?

550 dan sta je op een blacklist (spam) en accepteert men je email adres niet, volgens mij hadden er meer last van en was dat opgelost.

Gaat natuurlijk niet werken als je een echte spammer bent.

Dank voor je reactie. Wel bijzonder dat je als winkel spontaan op een Blacklist komt 🤔

En wat nog meer bijzonder is dat ik mijn vraag helemaal via een forum moet stellen om voor elkaar te krijgen dat er iets aangepast wordt.

Ach ja er leiden meerdere wegen naar Rome (zo niet alle ;o) maar als je hier wacht dan wordt dat vanzelf opgepakt door Tele2.

En geen dank.