beantwoord

Ik kan geen Zonnet mail meer ontvangen en versturen

  • 11 May 2020
  • 2 reacties
  • 140 x bekeken

Onlangs heb ik mijn wachtwoord veranderd en nu kan ik geen mail meer ontvangen en versturen. Alle instellingen kloppen. Ik las op hier op het forum iets over Zonnet accounts die geblokkeerd worden door Tele2 i.v.m. mogelijke hack. Hoe kan ik mijn mail weer activeren? Wachtwoord veranderen heb ik al een paar keer geprobeerd, maar krijg elke keer dezelfde melding (dat ik niet kan inloggen met die gebruikersnaam / dat wachtwoord).

icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 12 May 2020, 09:18

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +5

Wat vreemd dat je opeens die melding krijgt nadat je het wachtwoord hebt veranderd. Heb je het wachtwoord wel op de juiste manier ingevuld? Het kan zijn dat het geblokkeerd is, maar dat zou ik dan voor je na moeten kijken. Kun je mij de volgende gegevens opsturen.

 

  • Volledige naam
  • Volledig adres
  • Geboortedatum
  • Laatste vier cijfers van het IBAN nummer
  • E-mailadres waar het over gaat

 

Dit kan uiteraard in een privébericht verstuurd worden. Privébericht naar Anton

 

Ik hoor het graag,

Groeten Anton

Ik heb een privébericht gestuurd.