beantwoord

Hoe kom ik aan mijn zonnet-wachtwoord zonder geldig telefonnummer?

• 21 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 101 x bekeken

Hallo, ik heb een nieuwe computer gekocht en moet nu mijn mailinstellingen daarop invoeren.
Ik weet niet meer wat mijn wachtwoord was, dwz. het wachtwoord, waarvan ik voor 99% zeker was, werkt niet op deze nieuwe computer. Ik kan niet nagaan of ik het wachtwoord fout heb, of dat het inloggen om een andere reden niet lukt. Helaas is het telefonnnummer, dat bij Tele 2 op mijn naam staat niet meer geldig en ik vind geen enkele andere manier om toegang tot mijn account te krijgen.
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 21 augustus 2019, 13:57

We hebben onderhoud gehad en klanten met een Zonnet en Versatel account kunnen problemen hebben met inloggen. We zijn in onderzoek naar een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Houd dit topic in de gaten.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Je zou ook moeten kunnen inloggen in de Mijn Tele2 omgeving dan kom je er vanzelf achter of je wachtwoord goed is.
Zie dit topic 1ste post voor meer details: https://forum.tele2.nl/e-mail-314/e-mail-adres-geblokkeerd-76835

Heb je je oude computer niet meer of is die kapot, je kan ook kijken of die nog wel mail wil ophalen.
Als je daarop thunderbird gebruikte kan je zelfs daarin het paswoord nog terugvinden.
Dank je. Vreemd genoeg accepteert Tele2 het wachtwoord, dat ik in mijn 'sleutelhanger' bewaard heb, niet, terwijl dat mijns insziens het juiste wachtwoord zou moeten zijn.
Reputatie 4
Badge +2
Vul je bij gebruikersnaam van Mijn Tele2 wel alleen het gedeelte voor @zonnet in?
Reputatie 3
Badge +1
We hebben onderhoud gehad en klanten met een Zonnet en Versatel account kunnen problemen hebben met inloggen. We zijn in onderzoek naar een oplossing. Onze excuses voor het ongemak. Houd dit topic in de gaten.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
Wegens inactiviteit gesloten.