beantwoord

Het niet kunnen inloggen op mijn email adres

  • 24 mei 2016
  • 6 reacties
  • 242 x bekeken

Sinds enkele dagen krijg ik meldingen dat ik niet kan inloggen op mijn lele2 email adres wat zou het probleem zijn de overige emai adressen zijn geen probleem.
icon

Beste antwoord door jeroendemuzikant 24 mei 2016, 11:10

Ze hebben de instellingen veranderd. Word hier ook gemeld.
Het is eigenlijk alleen de gebruikersnaam die veranderd is.

Op dit moment kun je problemen ervaren met je mailadres als het eindigt met @tele2.nl

Het betreft dan voornamelijk e-mail clients (zoals outlook etc.) waarbij er enkele instellingen moeten worden aangepast.

Let goed op bij je gebruikersnaam. Vul deze in zonder @tele2.nl erbij.

Check ook of deze volgende instellingen goed staan:
Inkomende e-mail:
- Vul bij 'POP3 Server' (ontvangen) pop.tele2.nl in;
- Vul bij 'POP3' poortnummer 110 in.

Uitgaande e-mail:
- SMTP Server (verzenden): smtp.tele2.nl;
- Bij de poort voor uitgaande e-mail moet 587 ingevuld worden;
- Selecteer de optie 'Voor de server voor uitgaande email (SMTP) is verificatie vereist'.

Meer informatie over de juiste instellingen vind je op onze site bij mail instellingen.


Onze excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Ze hebben de instellingen veranderd. Word hier ook gemeld.
Het is eigenlijk alleen de gebruikersnaam die veranderd is.

Op dit moment kun je problemen ervaren met je mailadres als het eindigt met @tele2.nl

Het betreft dan voornamelijk e-mail clients (zoals outlook etc.) waarbij er enkele instellingen moeten worden aangepast.

Let goed op bij je gebruikersnaam. Vul deze in zonder @tele2.nl erbij.

Check ook of deze volgende instellingen goed staan:
Inkomende e-mail:
- Vul bij 'POP3 Server' (ontvangen) pop.tele2.nl in;
- Vul bij 'POP3' poortnummer 110 in.

Uitgaande e-mail:
- SMTP Server (verzenden): smtp.tele2.nl;
- Bij de poort voor uitgaande e-mail moet 587 ingevuld worden;
- Selecteer de optie 'Voor de server voor uitgaande email (SMTP) is verificatie vereist'.

Meer informatie over de juiste instellingen vind je op onze site bij mail instellingen.


Onze excuses voor het ongemak.
Ze hebben de instellingen veranderd. Word hier ook gemeld.
Het is eigenlijk alleen de gebruikersnaam die veranderd is.

Op dit moment kun je problemen ervaren met je mailadres als het eindigt met @tele2.nl

Het betreft dan voornamelijk e-mail clients (zoals outlook etc.) waarbij er enkele instellingen moeten worden aangepast.

Let goed op bij je gebruikersnaam. Vul deze in zonder @tele2.nl erbij. mooi

Check ook of deze volgende instellingen goed staan:
Inkomende e-mail:
- Vul bij 'POP3 Server' (ontvangen) pop.tele2.nl in;
- Vul bij 'POP3' poortnummer 110 in.

Uitgaande e-mail:
- SMTP Server (verzenden): smtp.tele2.nl;
- Bij de poort voor uitgaande e-mail moet 587 ingevuld worden;
- Selecteer de optie 'Voor de server voor uitgaande email (SMTP) is verificatie vereist'.

Meer informatie over de juiste instellingen vind je op onze site bij mail instellingen.


Onze excuses voor het ongemak.
Hoe kan ik de gebruikersnaam veranderen?
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Willie,

Waar probeer je in te loggen? Op de webmail of Outlook? Of op je smartphone of tablet?

Groetjes,
Jolien
Reputatie 6
Badge +5
Hoe kan ik de gebruikersnaam veranderen? In je e-mail programma bij de eigenschappen van het Tele2 account. :)
Maar bij sommige programma's kun je helaas niet alleen de gebruikersnaam aanpassen,
en dan zal je het Tele2 account moeten verwijderen en weer opnieuw aanmaken.
Ik hoop dat dat bij jou niet nodig is.

En als je de webmail gebruikt:
Daar hoef je ook alleen maar je gebruikersnaam zonder @tele2.nl
op te geven. En het wachtwoord natuurlijk. 😃
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Willie,

Hebben de tips van Jeroen geholpen?

Groetjes,
Jolien