beantwoord

herstel e-mail

• Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Ik ben al heel lang gebruiker van een zonnet account, ik wil mijn wachtwoord wijzigen maar kan er niet inkomen omdat ik mijn gebruikersnaam ed. niet meer heb. Hoe kan ik hier toch weer inkomen?

icon Beste antwoord door Rick van Tele2 25 maart 2016, 16:21

Hoi John,

Ik vond dat wel zo vrolijk 😉

Ik heb het wachtwoord via een privebericht naar jou gestuurd. Je zult nu ook jouw oude wachtwoord moeten vervangen door deze nieuwe op de locatie (computer) waar je jouw mail hiervoor ophaalde. Anders stopt die natuurlijk per direct met mail ophalen.
Als je jouw mail op een telefoon instelt, hou er dan rekening mee dat je alleen mail kunt versturen op momenten dat je gebruik maakt van een Tele2 WiFi-verbinding. Mail ophalen kan via de verbinding van elke willekeurige provider. Dit is voor ons een middel om onze servers te beveiligen tegen spam-misbruik.

Als je hulp nodig hebt bij het instellen, kun je je wenden tot onze pagina met instellingen. Wil je het mij laten weten of het zo lukt?

Groetjes,
Rick

Tip: Mocht het niet lukken, probeer dan eens in te loggen via onze webmail client.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 Reacties

Reputatie 2
Badge
De gebruikersnaam is bij mij het deel van het emailadres voor @zonnet.nl.
Als ik via de koppeling bovenaan deze pagina naar webmail ga, kan ik klikken op wachtwooord vergeten en krijg de mededeling:

Wij beschikken helaas niet over je mobiele telefoonnummer of alternatief (niet Tele2) e-mailadres waar je nieuwe wachtwoord naar toe gestuurd kan worden.

Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je graag verder. Bel 020-754 4444 (lokaal tarief) (ma-za. van 09.00-21.00 uur en zo. van 12.00-19.00 uur)

Dat lijkt me dus de oplossing...

Als ik op "gebruikersnaam vergeten" klik worden de adresgegevens gevraagd. Heb je dat ook geprobeerd?
Het enige wat ik nodig heb is een herstellink oid naar mijn zonnet account (hij werkt nog, maar ik wil hem ook op mijn mobiel installeren en ben het wachtwoord kwijt).
Omdat ik in 1999 lid geworden ben en er toen nog geen accounts ed. nodig waren heb ik naar mijn idee de accountgegevens niet. Ik heb geen zin om uren lang te bellen met een helpdesk alleen voor een herstellink....
Ik had gehoopt dat het op deze manier kon, heb facebook ook al geprobeerd maar daar kreeg ik het verzoek het via het forum te doen. Enfin...
Reputatie 4
Badge +3
Beste dropje4,

De gebruikersnaam is het gedeelte wat voor @zonnet.nl staat. Je kunt dus proberen via deze pagina jouw wachtwoord te resetten. Als het op die manier niet lukt, hoor ik graag van je waar het precies misgaat.

Groetjes,
Rick

@abmg: Bedankt voor jouw hulp 🙂
Ik krijg dezelfde melding alternatief email niet bekend etc kan ik geen alternatieve wijziging doen.
Reputatie 4
Badge +3
Dat is duidelijk. Als het jou lukt om vandaag nog ter identificatie jouw volledige e-mail adres, NAW-gegevens, geboortedatum en bankrekeningnummer (dat bij ons bekend is) te sturen via een privébericht, dan ga ik morgen kijken wat ik voor je kan betekenen. Lukt het je niet direct, dan moet ik het over het paasweekend heen tillen 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Bedankt voor jouw privébericht. Er staan helemaal geen gegevens gekoppeld aan dit mail adres. Je geeft aan dat je het mail adres op een andere locatie (computer?) nog wel werkend hebt. Daar heb ik inmiddels een mailtje naar verstuurd met een code erin. Wil je mij die code via het forum sturen? Dan weet ik dat jij de eigenaar van de mailbox bent en kan ik voor je aan de slag.
Hoi Rick, je stuurde Lente2016
Leuk gevonden 🙂

Mvg.

John.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi John,

Ik vond dat wel zo vrolijk 😉

Ik heb het wachtwoord via een privebericht naar jou gestuurd. Je zult nu ook jouw oude wachtwoord moeten vervangen door deze nieuwe op de locatie (computer) waar je jouw mail hiervoor ophaalde. Anders stopt die natuurlijk per direct met mail ophalen.
Als je jouw mail op een telefoon instelt, hou er dan rekening mee dat je alleen mail kunt versturen op momenten dat je gebruik maakt van een Tele2 WiFi-verbinding. Mail ophalen kan via de verbinding van elke willekeurige provider. Dit is voor ons een middel om onze servers te beveiligen tegen spam-misbruik.

Als je hulp nodig hebt bij het instellen, kun je je wenden tot onze pagina met instellingen. Wil je het mij laten weten of het zo lukt?

Groetjes,
Rick

Tip: Mocht het niet lukken, probeer dan eens in te loggen via onze webmail client.
Hoi Rick, dank je wel het is helemaal gelukt. Super bedankt voor je hulp!
Hier word ik weer helemaal vrolijk van 😉

Fijne paasdagen!

John.
Reputatie 4
Badge +3
Hi John,

Leuk dat je mij nog een bevestiging hebt gestuurd 🙂
Ik vond het leuk om je te helpen. Bedankt voor jouw positiviteit!

Groetjes,
Rick

Omdat deze klantvraag is beantwoord, sluit ik dit topic hierbij.