beantwoord

geen welkomstbrief ontvangen

Op site van tele2 staat dat je mail krijgt met inlog gegevens en mail met gegevens over je bestelling maar die heb ik nooit ontvangen. Wat moet nu doen?

icon Beste antwoord door Kevin van Tele2 8 oktober 2018, 13:30

Ik heb je privébericht ontvangen en voor je gekeken maar er is geen aanvraag binnengekomen, dat verklaart waarom je geen bevestigen e.d. hebt ontvangen.

Er zal opnieuw een aanvraag gedaan moeten worden. Je kan dit opnieuw via de website doen maar ik kan het ook voor je invoeren, ik kan dan direct voor je kijken of het gelukt is

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi Manon,

Ik heb destijds een brief gekregen met inloggegevens 2 weken na mijn bestelling. Wanneer heb je besteld?
Hoi,
Ik heb 10 dagen geleden besteld.
Reputatie 4
Badge +1
Hé Manon,

Als je nog geen enkele e-mail hebt ontvangen na de aanvraag, dus ook geen welkomst e-mail dan gaat er iets niet goed. Als je mij een privébericht stuurt met je gegevens dan kan ik voor je kijken wat er aan de hand is, ik heb dan de volgende gegevens van je nodig:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb je privébericht ontvangen en voor je gekeken maar er is geen aanvraag binnengekomen, dat verklaart waarom je geen bevestigen e.d. hebt ontvangen.

Er zal opnieuw een aanvraag gedaan moeten worden. Je kan dit opnieuw via de website doen maar ik kan het ook voor je invoeren, ik kan dan direct voor je kijken of het gelukt is
Reputatie 4
Badge +1
Je nieuwe aanvraag gaat nu wel goed en is in tegenstelling tot je eerdere bestelling wel bevestigd per e-mail. Ik heb alleen helaas geen mogelijkheid om deze voor je te versnellen.

Groet, Kevin