vraag

Geen E-mail ontvangen of versturen

• 7 januari 2019
  • 5 reacties
  • 198 x bekeken

Beste tele2 Wat er mis is weet ik niet maar kan al een poosje geen mail verzenden of ontvangen. Het blijkt dat de laatste e-mail heb ontvangen 18-12-18. Wat is er mis
Groet PJ Wolff

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Je geeft wel erg weinig informatie. Over welk e-mailadres gaat dit? tele2.nl, versatel.nl of zonnet.nl?
Ben je Tele2-klant, of heb je allang een adres in gebruik maar geen Tele2-klant?
Reputatie 5
Badge +3
Je geeft wel erg weinig informatie. Over welk e-mailadres gaat dit? tele2.nl, versatel.nl of zonnet.nl?
Ben je Tele2-klant, of heb je allang een adres in gebruik maar geen Tele2-klant?

Tevens gebruik je een e-mail client of de webmail? Is de mailbox in de webmail misschien vol?
Ik ben Tele2 klant. De mailbox is niet vol. Maar het is inmiddels opgelost. Hoe dit is gebeurd weet ik niet maar ik ontvang weer mail..
Groet PJ Wolff

Persoonlijke gegevens verwijderd door een Tele2 moderator

*****@tele2.nl

Het is niet handig je e-mailadres op dit openbare forum te zetten,. Je kan dit tot één uur na plaatsing weghalen, door op de 3 puntjes rechtsonder te gaan staan en op "bewerk" te klikken. Dan je bericht aanpassen en op "Opslaan" te klikken.

edit: dat is een snelle moderator, binnen 3 minuten aangepast 😉
Reputatie 5
Badge +3
Fijn te horen dat het in ieder geval opgelost is.