vraag

Geblokkeerd zonnet-account dat niet gedeblokkeerd kan worden, en een klacht indienen dat niet kan zonder klantnummer. Help!

• Durft te vragen
  • 0 reacties
Ik heb zojuist gebeld met Tele2 over het feit dat ik mijn webmail account niet meer kan bereiken. De melding is dat de account is geblokkeerd.

De medewerker heeft netjes voor mij uitgezocht wat het probleem is, maar kan het account niet de-blokkeren omdat ik verder geen producten van tele2 heb, en er dus verder geen klantgegevens van mij bekend zijn.

Ik snap dat dit lastig is met betrekking to de nieuwe regels, maar ik zou heel graag de gelegenheid hebben om het mail account netjes af te sluiten and daarvoor heb ik toch echt toegang tot het account nodig.

De medewerker stelde voor om een klacht hierover in te dienen via het formulier op de site zodat op zeer korte termijn hiervoor een oplossing kan worden gevonden.

Bij het invullen van het klachtenformulier blijkt echter dat ik geen klacht kan indienen zonder een klantnummer....

Iemand nog een idee?

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Normaal zou ik dan gezegd hebben '' vul je forum profiel in met je klantnummer'' dan wordt je sneller geholpen als een medewerker van Tele2 dit oppakt 😉

Dan zul je toch moeten wachten tot er hier een reactie van ze komt.
Waarom het niet kan zul je inmiddels denk ik wel weten, ze kunnen je niet verifiëren omdat je geen klant meer bent.
Dat komt door de AVG, die werkt nu in je nadeel.
Strikter beleid na wat akkefietjes over social hacking etc, maar goed zoek maar eens naar dit probleem op het Forum.
Dan kom je er genoeg tegen, het antwoord voor alle is dat ze ermee bezig zijn en je nog niet kunnen helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Zsm alternatieve/andere/nieuwe email adressen gaan gebruiken is het enigste wat je direct kunt doen. Voor de rest is het afwachten of er nog iets gefixed kan worden.
Reputatie 5
Badge +3
Als je inlogt op je 'mijn Tele2' profiel van het mailadres adres staat bij contactgegevens een uniek klantnummer voor het mailadres. Maar omtrent je probleem kan ik melden dat we momenteel bezig zijn te kijken of we procedures kunnen aanpassen dat je weer aangesloten wordt of dat het toch handmatig in orde gemaakt kan worden
Reputatie 5
Badge +3
We kunnen sinds vandaag meer dingen doen omtrent mailadressen wijzigen en deblokkeren. Hiervoor hebben we nu wel wat gegevens van je nodig. Zou je daarom in een privébericht het mailadres, je naam, volledig adres, geboortedatum en klantnummer kunnen sturen? t klantnummer kan je bij contactgegevens vinden in de 'mijn tele2' pagina van het mailadres. Hierbij een rechtstreekse link zodat je meteen kan inloggen: rechtstreekse link

Hier stuur je een privébericht naar Jasper.

Reageer