beantwoord

Geblokkeerd. Ik kan niet in mijn zonnet webmail!

  • 5 January 2020
  • 6 reacties
  • 219 x bekeken

Ik probeer op alle manieren, die mogelijk zijn om mijn webmail weer te deblokkeren.

De  virtuele assistent stuurt steeds weer naar dezelfde inlogpagina, maar die is geblokkeerd.Met 2 mensen gechat vanmiddag, de een kon mijn berichten niet leze in de chat. De ander stuurde me door…… Ik moest enorm lang wachten en kreeg nog geen antwoord…. Ik ben inmiddels behoorlijk opgefokt hierover! 

icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 7 January 2020, 12:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ben je klant bij Tele2? Dan kun je jouw paswoord veranderen op mijn.tele2.nl

Reputatie 7

En als je geen klant bent, hoe kan Tele2 vaststellen dat jij de rechtmatige gebruiker bent van dat e-mailadres? Heb je persoonlijke gegevens geregistreerd? Heb je ooit een (ander) herstel e-mailadres opgegeven?

Reputatie 5

Hé SylviadeW,

Omdat je mij al een privébericht gestuurd hebt heb ik voor je gekeken en zie dat het e-mail adres al voor je gedeblokkeerd is, werkt alles nu weer?

Dank je wel Kevin! Ik had jouw reactie niet gezien! 

Ik ga toch van provider veranderen, Ik heb nu weer gedoe met die modem en ben over het algemeen niet blij met de tele2 service. 

Reputatie 5

Geen probleem SylviadeW!

Jammer dat je niet tevreden bent over de service en dat je problemen ervaart met je modem. Als je mij wil vertellen wat er aan de hand is wil ik graag voor je kijken wat ik kan doen om er voor te zorgen dat je hopelijk weer tevreden bent.

Reputatie 5

Omdat ik geen reactie meer ontvangen heb ga ik het topic bij deze sluiten