beantwoord

FAKE EMAIL Tele2 Phishing

• 1 februari 2018
  • 3 reacties
  • 726 x bekeken

Ik kreeg vandaag deze email...zogenaamd van de tele2 helpdesk, maar toen ik op de afzender klikte kreeg ik te zien:
Help-desk Tele2

Dit is de email:

Account Termination

Dear User,

,

We received your request to terminate your mail account and the process has been initiated by our support team. Please give us two business days to permanently close your mail account.

If you did not authorize the termination request, please click here to cancel the request.

All folders on your mail account including (Inbox, Sent, Spam, Trash, Draft, Folders) will be deleted and access to your mail account will be denied once your mail account is terminated.

For further help please contact support, or use the below link to cancel termination request.

CLICK HERE TO CANCEL TERMINATION REQUEST

Thank you,

Tele2 IT Services

Please do not reply to this message. Mail sent to this address cannot be answered.
icon

Beste antwoord door JeroenM van Tele2 2 februari 2018, 11:35

Hoi,

Dat ziet er inderdaad fake uit. We hebben voor dit onderwerk een apart topic.

We ontvangen graag een kopie van de mail, zou je de mail kunnen doorsturen naar het adres dat ik via een privébericht heb gestuurd?

Groeten,

Jeroen
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi,

Dat ziet er inderdaad fake uit. We hebben voor dit onderwerk een apart topic.

We ontvangen graag een kopie van de mail, zou je de mail kunnen doorsturen naar het adres dat ik via een privébericht heb gestuurd?

Groeten,

Jeroen
Heb de email zojuist naar jullie gestuurd
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb hem binnen gekregen en ga nu onderzoeken of het phishing is.

Tot nu toe lijkt het niet op een normale phishing mail.

Ik hou je op de hoogte!