vraag

emails zijn uit mijn inbox verdwenen

voor de 3e keer in een jaar zijn al mijn emails uit mijn inbox verdwenen.
ze konden ze telkens weer terughalen, maar nu met de klantensevice kunnen zij deze niet terughalen en
dat is wel heel erg frustrerend!

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Js hebt dus al 3 keer een 'waarschuwing' gehad dat email, de gratis bijdienst van Tele2, niet echt stabiel is. Stap dus over op gmail of outlook. Want nu wachtwoorden via social engineering zijn gekraakt mag niemand meer iets aan het platform doen, zelfs niet op verzoek van een klant de boel synchroniseren.
Nee, nooit een waarschuwing gehad, als ik contact met tele2 kreeg en vertelde dat mij mails in een klap weg waren konden zij deze weer terughalen, en nooit de opmerking van pas erop dat tele2 niet vertrouwt is?
overigens de inbox is wel voor 51% vol terwijl er maar een paar mails in zitten??
Reputatie 4
Badge +2
Hé pepper49,

Zoals eric heeft aangegeven kan ik je op dit moment niet helpen met dit e-mail probleem. Er wordt op dit moment wel gekeken of we hier (hopelijk op korte termijn) wel weer wat aan kunnen doen voor je. Als ik meer weet zal ik mijn best doen je niet te vergeten en je op de hoogte brengen, tot die tijd sorry voor het ongemak!

Groet, Kevin

Reageer