beantwoord

emails weg

• 25 maart 2019
  • 2 reacties
  • 88 x bekeken

En wederom zijn al mijn emailos spontaan verdwenen. Zo heb ik ze zondag nog en weg zijn ze.

Hoe kan dit? Hoe lossen jullie dit op en waarom loopt de klantenservice via de messenger te zeggen dat ik pech heb vanwege de wet op de privacy?
icon

Beste antwoord door WhTurner 25 maart 2019, 19:30

In een ander topic meldt de moderator:
Op dit moment kan ik je hier niet bij helpen. De reden is omdat wij op dit moment bezig zijn met een onderzoek om ons privacy protocol aan te scherpen. Tot die tijd mogen wij geen e-mailadressen/ wachtwoorden en gebruikersnamen doorgeven of wijzigen. Ook het deblokkeren van een e-mailadres valt hieronder. Ik hoop dat wij dit snel weer mogen doen, want ik kan begrijpen dat je het e-mailadres zo snel mogelijk weer wilt gebruiken.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Op dit moment kan ik je hier niet bij helpen. De reden is omdat wij op dit moment bezig zijn met een onderzoek om ons privacy protocol aan te scherpen. Tot die tijd mogen wij geen e-mailadressen/ wachtwoorden en gebruikersnamen doorgeven of wijzigen. Ook het deblokkeren van een e-mailadres valt hieronder. Ik hoop dat wij dit snel weer mogen doen, want ik kan begrijpen dat je het e-mailadres zo snel mogelijk weer wilt gebruiken.

Nou sorry maar hier ben ik het niet mee eens, mijn emailadres werkt, maar is nu zo goed als leeg en toch 66% in gebruik?? Jullie systeem doet iets en nu zijn de klanten de dupe??

Als ik binnen enkele dagen niet alles terug heb zeg ik mijn contract op op basis van wanprestatie van Tele2