beantwoord

emailen

  • 28 april 2019
  • 3 reacties
  • 299 x bekeken

met dit email adres xxxxx.xxxxxxxxxx@versatel.nl *** Reactie aangepast door moderator Michiel. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. ** krijg steeds de opdracht netwerkwachtwoord opgeven en geen email ontvangst.
bij een tweede email lukt dit wel .Ik heb dit gemeld en probleem was door anderen ook gemeld. Probleem is nog steeds niet opgelost . Melding Err. login failed.
nog geen enkele melding van jullie ontvangen wat er wordt gedaan en is er een oplossing.?
Bij contact met jullie werd medegedeeld dat naar het probleem gekeken werd.
Wat is uw antwoord?
icon

Beste antwoord door Michiel van Tele2 29 april 2019, 09:16

Maak je gebruik van een email cliënt of open je de mailbox via webmail? Hoe vol is de mailbox (staat links onderin aangegeven)?
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Niet zo handig om je e-mail adressen op dit openbare forum te plaatsen. Een moderator kan dit voor je aanpassen.
Reputatie 7
Badge
Vermeld nooit e-mailadressen op een openbaar forum, waar ze door kwaadwillenden kunnen worden gelezen en opgeslagen voor mogelijk misbruik, spam, etc. Pas je post zsm aan of vraag een Tele2 moderator dit te doen. Vermeld privé gegevens alleen in je forumprofiel, dat uitsluitend voor moderators zichtbaar is.
Reputatie 2
Badge +1
Maak je gebruik van een email cliënt of open je de mailbox via webmail? Hoe vol is de mailbox (staat links onderin aangegeven)?