beantwoord

Emailaccount opheffen

• 25 april 2019
  • 3 reacties
  • 157 x bekeken

Hallo, ik wil graag mijn zonnet emailadresopheffen. Hoe kan ik dat regelen?

Mvgr martin
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 14 mei 2019, 16:00

Hoi Martin,

Bedankt voor je bericht. Omdat we niet genoeg gegevens bij dit e-mailadres hebben staan om een volledige identiteitscontrole uit te voeren, kunnen we op dit moment het e-mailadres niet opzeggen. Als het e-mailadres meer dan 6 maanden niet gebruikt wordt zal het vanzelf uit onze systemen verdwijnen.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hoi Martin,

Dat kan. Je moet er wel rekening mee houden dat het verwijderen van het e-mailadres een permanente actie is. Na het opzeggen kun je er geen gebruik meer van maken. Als er nog e-mails worden verstuurd naar het adres dan zullen de verzenders bericht krijgen dat het e-mailadres niet meer bestaat. Alle berichten die nu nog in de inbox staan zullen worden verwijderd en kunnen niet meer worden terug gehaald.

Wanneer je daarmee akkoord gaat dan mag je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens.

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer

Klik op deze link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Groeten Anton,
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb nog geen bericht van je ontvangen. Is dit inmiddels al opgelost?

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Martin,

Bedankt voor je bericht. Omdat we niet genoeg gegevens bij dit e-mailadres hebben staan om een volledige identiteitscontrole uit te voeren, kunnen we op dit moment het e-mailadres niet opzeggen. Als het e-mailadres meer dan 6 maanden niet gebruikt wordt zal het vanzelf uit onze systemen verdwijnen.

Groeten Anton