beantwoord

email weg

  • 4 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 137 x bekeken

Is het alweer mogelijk om mijn account te synchroniseren, want ben al maanden mijn mail kwijt
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 6 augustus 2019, 09:36

Hé Chochi1,

Ik ga voor je kijken wat ik voor je kan doen, zou je me daarvoor een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
  • E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé Chochi1,

Ik ga voor je kijken wat ik voor je kan doen, zou je me daarvoor een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

  • Naam
  • Adres
  • Postcode + Woonplaats
  • Klantnummer
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
  • E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb je privébericht ontvangen en je e-mail adres is nu gesynchroniseerd. Als het goed is heb je je missende e-mails weer terug!

Groet, Kevin