beantwoord

email verzenden gaat heel traag of lukt niet

• 9 april 2019
  • 5 reacties
  • 399 x bekeken

Ik heb twee computers met twee verschillende mailprogramma's, (Outlook en Thunderbird) maar sinds een aantal dagen gaat mail verzenden hieruit zeer traag of het lukt helemaal niet.
De instellingen zijn niet gewijzigd.
Ontvangst van mail geeft geen enkel probleem
Versturen vanuit webmail gaat wel zonder problemen.
Bij de klantenservice kan men niets voor mij doen i.v.m. privacy van email controle.
Heb dit een paar jaar geleden al eens eerder gehad en het probleem duurde toen meer dan een week.
Hoe kan dit het beste opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 19 april 2019, 12:21

Hé Lammert,

Ze zijn nog bezig met de oplossing voor het probleem, het officiële topic van dit probleem heeft hier iets meer informatie over
.
Dit is de laatste update:
Update 12-04-2019 13:09
Dankzij alle meldingen die we hebben ontvangen weten nu wat de oorzaak van de verstoring is. We verwachten dit probleem binnen een maand volledig op te lossen, als we de oplossing eerder kunnen implementeren dan laten we dat hier weten. Tot we het probleem hebben opgelost kun je gebruik blijven maken van Tele2 Webmail. Onze excuses voor het ontstane ongemak!

Bedankt voor je geduld!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé LammertB,

Lastig dat het versturen van e-mail niet goed lijkt te gaan. Er is op dit moment een storing gaande waarbij sommige e-mails dubbel verstuurd worden maar niet dat het versturen ook traag gaat. Ondanks dat kan het zijn dat het wel met elkaar te maken heeft en hoop ik daarom ook dat zodra het ene probleem opgelost is dat het versturen ook weer snel zal gaan. Mijn advies voor nu is daarom om het een aantal dagen af te wachten, we weten nog niet hoe lang het zal duren helaas!

Groet, Kevin
Hallo Kevin,

Hierbij wil ik laten weten dat mail versturen nog steeds heel traag gaat. Soms duurt het wel bijna 5 minuten voordat die weg is (zonder bijlage)
Is er al wat meer over te zeggen?
Het probleem duurt morgen al 14 dagen wat wel erg lang is.

Groet,

Lammert
Reputatie 5
Badge +2
Hé Lammert,

Ze zijn nog bezig met de oplossing voor het probleem, het officiële topic van dit probleem heeft hier iets meer informatie over
.
Dit is de laatste update:
Update 12-04-2019 13:09
Dankzij alle meldingen die we hebben ontvangen weten nu wat de oorzaak van de verstoring is. We verwachten dit probleem binnen een maand volledig op te lossen, als we de oplossing eerder kunnen implementeren dan laten we dat hier weten. Tot we het probleem hebben opgelost kun je gebruik blijven maken van Tele2 Webmail. Onze excuses voor het ontstane ongemak!

Bedankt voor je geduld!
Hallo Kevin,

Dank voor het doorgeven. Enerzijds gelukkig dat het probleem bekend is en wat de oorzaak is van de verstoring.
Ik wacht dan verder af.

Groet,

Lammert
Reputatie 5
Badge +2
Het algemene probleem is inmiddels al enige tijd opgelost, hopelijk werkt het daarom bij jou nu ook weer. Gezien ik geen nieuw bericht meer van je heb ontvangen ga ik het topic bij deze sluiten.

Klik hier als je een nieuw topic wil openen