Email probleem


Sinds gisteren krijg ik de melding: e-mail versturen mislukt. (Outlook account).
Er is een kopie in "uitgaand" geplaatst. de server accepteert de ontvanger "..." niet omdat de server relaying niet toestaat.

Ik kan dus geen mail meer versturen via de Ipad, de laptop (windows) of via mijn Samsung mobiel, maar wel mails ontvangen.
Wat is hier aan de hand????
Het gaat echt om het tele2 account, want via Icloud kan ik wel mail versturen.

Help!!
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hé Mabeltje,

Kan je wel e-mail versturen via de webmail?
Zo ja dan kan je helaas verder niet helpen met outlook omdat we dit niet ondersteunen, we hebben hiervoor wel een hulppagina.

Groet, Kevin
Mijn account was door Tele2 geblokkeerd om onduidelijke reden. Gelukkig heeft Dennis van de Klantenservice me hiermee kunnen helpen vanmiddag en inmiddels werkt alles weer....
Reputatie 4
Badge +2
Dat is goed om te horen Mabeltje, fijn dat het opgelost is!

Groet, Kevin
Kevin van Tele2 schreef:

Hé Mabeltje,

Kan je wel e-mail versturen via de webmail?
Zo ja dan kan je helaas verder niet helpen met outlook omdat we dit niet ondersteunen, we hebben hiervoor wel een hulppagina.

Groet, Kevin



Dat antwoord kreeg in ook van de klantenservice, ik heb nog steeds dat probleem, heb ook het idee dat mijn smtp geblokkeerd is, kan daar eens iemand naar kijken?

gr Alex