beantwoord

email opheffen

• 4 juni 2019
  • 4 reacties
  • 100 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Hi,

Ik heb al een aantal keren met de helpdesk gebeld om 2 email adressen (1 x tele2.nl en 1 x zonnet.nl) op te zeggen, maar tot nu toe is het nog niet gelukt. De laatste keer (19-04-2019) kon het eindelijk. Het zou 2 weken duren voordat beide adressen compleet verwijderd zouden zijn. Ik heb vandaag (04-06-2019) na lange tijd toch maar gekeken of het gelukt is, maar helaas........ ze bestaan gewoon nog. Graag actie ondernemen, want dit begint echt vervelend te worden. Het aanmaken is in 1 minuut gebeurd, maar ben nu al maanden bezig om ze op te zeggen.

Kan iemand contact met mij opnemen (zodat ik de betreffende 2 adressen doorgeef) om alsnog actie te ondernemen.

Groet,
Mabo
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 5 juni 2019, 12:16

Ik heb je bericht ontvangen en beide e-mail adressen opnieuw op de lijst geplaatst om te laten verwijderen. Hopelijk zal het deze keer wel goed gaan!

Let erop dat je zelf eventuele doorstuur e-mail adressen die je ingesteld hebt zelf kunt verwijderen door in te loggen in de mijntele2 omgeving optie internet bellen en TV

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé Mabo,

Goed dat je opnieuw contact opneemt om dit aan te kaarten, jammer dat het de eerste keer niet gelukt is. Als je mij een privébericht stuurt met onderstaande gegevens dan kan ik je het voor je nakijken:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mail adressen

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb je bericht ontvangen en beide e-mail adressen opnieuw op de lijst geplaatst om te laten verwijderen. Hopelijk zal het deze keer wel goed gaan!

Let erop dat je zelf eventuele doorstuur e-mail adressen die je ingesteld hebt zelf kunt verwijderen door in te loggen in de mijntele2 omgeving optie internet bellen en TV

Groet, Kevin
Ik hoop het ook. Dank je wel Kevin.
Kun je aangeven hoe lang het ongeveer duurt voordat de adressen daadwerkelijk verwijderd zijn?
Groet,
Mabo
Reputatie 5
Badge +2
Geen probleem Mabo, het zou binnen twee weken verwijderd moeten zijn

Groet, Kevin