beantwoord

Email op telefoons worden niet opgehaald

  • 25 mei 2016
  • 1 reactie
  • 135 x bekeken

Sinds maandag werkt de email niet meer op onze telefoons (iphone)
Ze geven de volgende melding e-mailserver 'pop.tele2.nl' reageert niet, controleer of u de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen.
Ik heb opnieuw gebruikers naam en wachtwoord ingevoerd maar niks werkt.
Typisch is wel dat het op alle twee de telefoons tegelijk is dus het lijkt niet aan de instellingen van de telefoon te liggen.
icon

Beste antwoord door Jolien van Tele2 25 mei 2016, 11:58

Hoi Jdiks,

Er zijn wijzigingen gedaan aan de webmail waardoor sommige klanten nu hetzelfde als jullie ervaren. Zouden jullie willen controleren of deze instellingen allemaal juist staat op jullie telefoons?

Alvast bedankt,
Jolien
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hoi Jdiks,

Er zijn wijzigingen gedaan aan de webmail waardoor sommige klanten nu hetzelfde als jullie ervaren. Zouden jullie willen controleren of deze instellingen allemaal juist staat op jullie telefoons?

Alvast bedankt,
Jolien