beantwoord

Email ontvangen op zonnet account automatisch binnen halen in gmail werkt niet

• 21 december 2018
  • 6 reacties
  • 197 x bekeken

Lange tijd geleden heb ik ingesteld dat de email op mijn zonnet account automatisch werd overgehaald naar mn gmail acount. Omdat ik het password van mn zonnet account moest wijzigen, moet ik dat opnieuw instellen. Als ik dat probeer krijg ik
“Kan server niet bereiken. Controleer de server en het poortnummer”
Ik gebruik smtp.versatel.nl poort 25
En beveiligde verbinding via TLS (via SSL geeft dezelfde foutmelding)

Iemand suggesties?
icon

Beste antwoord door Ronald Palte 31 december 2018, 11:20

Inmiddels is het issue opgelost. Ik probeerde de koppeling te maken vis de browser op een ipad en blijkbaar krijg je dan niet alle opties te zien. Toen ik het via een browser op een windows pc probeerde kon ik het password wijzigen en was het opgelost.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +1
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet/tele2-e-mail-instellen-op-laptop-of-pc/
Volgens mij geen beveiligde verbinding.
Staat er niet duidelijk bij maar ook als ik zonder beveiliging probeer gen resultaat
Reputatie 5
Badge +1
Als ik in die link helemaal onderaan klik op Windows 10, dan staat er wel bij geen beveiligde verbinding.
Reputatie 5
Badge +3
de smtp server is normaal voor uitgaande server. pop3.versatel.nl is de inkomende server.
Inmiddels is het issue opgelost. Ik probeerde de koppeling te maken vis de browser op een ipad en blijkbaar krijg je dan niet alle opties te zien. Toen ik het via een browser op een windows pc probeerde kon ik het password wijzigen en was het opgelost.
Reputatie 5
Badge +3
Fijn om te horen dat het opgelost is.