email komt niet meer binnen

• 6 juni 2019
  • 10 reacties
  • 336 x bekeken

Hallo,
Wij hebben 2 mailadressen van tele2 op de ene komt de mail gewoon binnen maar op de andere niet. Hoe kan dat en kunnen jullie daar iets aan doen?
groet
Erick🙄

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé Erick,

Welke foutmelding of auto-reply e-mail krijg je als je een e-mail naar dat e-mail adres stuurt?

Het kan zijn dat de e-mailbox vol zit. Om dat te controleren log je in op de webmail via www.tele2.nl/webmail. Nadat je inlogd bent zie je linksonder een percentage staan welke aangeeft hoe vol de e-mail box zit. Als deze niet (bijna) vol zit zou je dan wil testen of vanuit dat e-mail adres een e-mail naar datzelfde e-mail adres te sturen vanuit de webmail?

Ik hoor graag je bevindingen

Groet, Kevin
Ww krijgen ook de melding dat de mailbox vol zit, maar als we op webmail kijken zit er bijna niets in postvak in.
De mailbox in niet alleen "postvak in" maar ook de andere mappen, in het bijzonder de prullenbak 😉
De mailbox in niet alleen "postvak in" maar ook de andere mappen, in het bijzonder de prullenbak 😉
Snap ik, die had ik allemaal al geleegd, het probleem blijft aanwezig🤔
Reputatie 5
Badge +2
Hé Topfloor11,

Had je al gekeken naar het percentage en geprobeerd om een test e-mail te sturen vanuit de webmail naar je eigen webmail? Zo ja werkt dit wel?

Groet, Kevin
Het percentage is 15(%), webmail heb ik nog niet geprobeerd doe ik straks even
Reputatie 5
Badge +2
Is het al gelukt met het versturen van de test e-mail?
Nee ben erg druk op t m moment en bovendien net terug van vakantie
Reputatie 5
Badge +2
Hopelijk heb je een fijne vakantie gehad. Ik zal je topic de komende tijd dan nog open laten staan.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Topic vanwege inactiviteit gesloten,

Klik hier voor een nieuw topic