beantwoord

email is geblokkeerd

• 8 februari 2019
  • 9 reacties
  • 1023 x bekeken

Mijn emailadres is geblokkeerd.

Kan mijn wachtwoord niet wijzigen.

Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 8 februari 2019, 17:26

Ik heb je e-mail gedeblokkeerd bij deze, je kan weer inloggen!

Groet en fijn weekend alvast!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé Smit70_,

Kun je niet meer inloggen in de webmail omgeving? Zo niet kun je mij de exacte melding geven die je krijgt?

Groet, Kevin
Zie bijgaand bestand
@Smit70_ Je bestand is niet bijgesloten 😉
Gebruik de eerste knop onderaan als je een bericht plaatst (voeg plaatje toe)
Bijgaand met de het bestand erbij!
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb je e-mail gedeblokkeerd bij deze, je kan weer inloggen!

Groet en fijn weekend alvast!
Hallo,kan ik mijn wachtwoord ook wijzigen? Ik krijg namelijk de melding dat ik zou zijn gehackt...

Echter als ik wachtwoord vergeten als optie kiest krijg ik de melding ongeldige gebruikersnaam....
Reputatie 5
Badge +2
Hé Smit70_,

Dit gaat om een oud Tele2 lite e-mail adres, de optie wachtwoord vergeten werkt voor deze e-mail adressen niet omdat er geen gegevens aan gekoppeld zitten zoals een alternatief e-mail adres of mobiel nummer waar het nieuwe wachtwoord naar toe gestuurd zou kunnen worden. Om diezelfde reden kan ik het wachtwoord ook niet voor je aanpassen, er zijn geen gegevens waarop ik een ID-check kan doen om het wachtwoord te mogen aanpassen. Ik kan je daar dus helaas niet bij verder helpen

Sorry voor het ongemak!
Hoe kan ik mijzelf bekend maken, zodat ik wachtwoord wel kan wijzigen? Ik heb oud Tele2 klantnummer en accountnummer. Jullie moeten kunnen zien dat via dat account smit@tele2.nl is gekoppeld geweest. Op basis daarvan moeten jullie toch de link kunnen leggen?

In het verleden heb ik contact met Patrick van Tele2 hierover gehad en hij gaf mij dat aan.

En anders is het toch mogelijk om dat account te sluiten en een nieuwe af te sluiten?

Dat dit niet geregeld kan worden is toch niet voor te stellen bij zo'n grote organisatie?
Reputatie 5
Badge +2
De kans is klein maar als je mij een privébericht stuurt met het klantnummer dan ga ik voor je kijken. Zet daarbij dan ook meteen de volgende info:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Het account kan niet gesloten worden, ook daar is een ID check voor nodig