beantwoord

Email inbox is leeg


Ook ik ervaar dat mijn inbox ineens leeg is en de emails niet in mijn prullebak staan. Tot mijn verbazing zie ik meerdere klanten van Tele2 hier mee te maken hebben gehad. Ik neem dan ook aan dat jullie met dit probleem bekend zijn . Graag verneem ik dan ook de oplossing.

icon Beste antwoord door Patrick van Tele2 16 mei 2018, 17:46

Geen probleem! Beter 2 keer dan niet. 😅

Ik heb het als goed in voor je opgelost, zou je eens kunnen inloggen op de webmail?

Groetjes,
Patrick

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Nicole MS,

Maak je gebruik van een e-mailprogramma? Als dit het geval is kan ik je niet echt verder helpen, mocht je dit probleem ervaren in de webmail dan wellicht!
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- E-mailadres
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick
Sorry, 2 keer een bericht verzonden...
Reputatie 5
Badge +3
Geen probleem! Beter 2 keer dan niet. 😅

Ik heb het als goed in voor je opgelost, zou je eens kunnen inloggen op de webmail?

Groetjes,
Patrick
Heb je iets gedaan? Emails zijn weer terug ! Bedankt in ieder geval !
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan!
Reputatie 5
Badge +3
Ik ga je topic sluiten in verband inactiviteit, mocht je de tijd er voor over hebben wil ik je vragen even gauw je blik te werpen op een klanttevredenheidsonderzoekje. Ik heb je een privé-bericht verstuurd met de link!

Alvast bedankt!