beantwoord

email geblokeerd

  • 7 juni 2019
  • 4 reacties
  • 183 x bekeken

Ik ben ex abonnee van Tele 2 en woon nu in Spanje. Ik gebruik mijn tele2 Email adres nog maar nu blijkt dat mijn account weer geblokkeerd is (derde keer...).

Heeft iemand een oplossing?
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 11 juni 2019, 15:39

Wat balen dat je e-mail is geblokkeerd. Ik wil graag voor je kijken of ik je verder kan helpen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton,
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Opgelost in privébericht en daarom dit topic gesloten.

Groeten Anton
Reputatie 3
Badge +1
Wat balen dat je e-mail is geblokkeerd. Ik wil graag voor je kijken of ik je verder kan helpen.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Geboortedatum
- Laatste vier cijfers van je IBAN nummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Anton.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.

Groeten Anton,
Bedant voor je antwoord maar Is dit de beste oplossing? Ik hoop het niet.... Ik heb andere e-mail adressen maar er is ook geen reden om mijn account te blokkeren. Ik heb dit account gebruik voor meer dan 10 jaar en ik was altijd goed geholpen, tot nu toe...
Reputatie 7
Badge +4
Gewoon een ander email adres gaan gebruiken!