beantwoord

Email blokkade

  • 4 mei 2019
  • 1 reactie
  • 133 x bekeken

Dame, heer,

Ik heb dinsdag een mail ontvangen waaruit bleek dat ik gehackt was. Gisteren contact gehad met de helpdesk, de dame vertelde me dat honderden accounts zijn geblokkeerd maar verder was er niets duidelijk.

Graag een update van Tele2. Dit is niet acceptabel.
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 22 mei 2019, 10:15

Hé HarryMoraal,

We kunnen in sommige gevallen nu verder helpen aan een oplossing met dit probleem. Mocht het voor jou nog niet opgelost zijn stuur mij dan een privébericht met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +2
Hé HarryMoraal,

We kunnen in sommige gevallen nu verder helpen aan een oplossing met dit probleem. Mocht het voor jou nog niet opgelost zijn stuur mij dan een privébericht met je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin