beantwoord

Email adressen ontvangen niet meer

• 27 september 2018
  • 11 reacties
  • 159 x bekeken

Ik ben ex klant van tele2, heb nog tele2 email adressen. De afgelopen week ontvang ik geen mail meer op deze adressen, zenden gaat nog wel. Kunt u mij helpen?
icon

Beste antwoord door Patrick van Tele2 28 september 2018, 16:32

Je hebt maximaal 30 Mb voor een account. Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet weer gebeurt kan je de instelling "kopie op server achter laten" uitschakelen in de instellingen van mail.

Je stelt de Mailvoorkeuren per account in via tab Geavanceerd > Verwijder bericht van server na ophalen:
- Onmiddellijk
- Na één dag
- Na één week
- Na één maand
- Bij verplaatsen uit ‘Inkomend’
Of klik de knop ‘Verwijder nu’
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Ik ben ex klant van tele2, heb nog tele2 email adressen. De afgelopen week ontvang ik geen mail meer op deze adressen, zenden gaat nog wel. Kunt u mij helpen?

P.S. Aangezien ik geen email ontvang kunt u mij aub bereiken via:
marcthelemurian@gmail.com

Bedankt!
Reputatie 5
Badge +3
Hi Marc the Lemurian,

Bedankt voor je vraag via het forum!

Zoals je wellicht hebt begrepen betreft het hier een forum. Onze antwoorden op al jullie vragen zul je ook hier vinden, niet op de e-mail.
Maak je gebruik van een e-mailprogramma of heb je dit probleem in de webmail?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Hi Marc the Lemurian,

Bedankt voor je vraag via het forum!

Zoals je wellicht hebt begrepen betreft het hier een forum. Onze antwoorden op al jullie vragen zul je ook hier vinden, niet op de e-mail.
Maak je gebruik van een e-mailprogramma of heb je dit probleem in de webmail?

Groetjes,
Patrick van Tele2

Ik ontvang zowel op webmail als op Mail op mijn MacBook geen inkomende emails meer… Het is dus mijn indruk dat het probleem ergens op de server moet zitten.
Reputatie 5
Badge +3
Als je inlogt op de webmail dan kun je zien of je inbox vol zit!? Hoeveel procent geeft hij aan?
Ah, misschien zit daar het probleem. Ik zie naast het wieltje voor instellingen "100%" staan. Is dat de box capaciteit?
Reputatie 5
Badge +3
Je hebt maximaal 30 Mb voor een account. Om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet weer gebeurt kan je de instelling "kopie op server achter laten" uitschakelen in de instellingen van mail.

Je stelt de Mailvoorkeuren per account in via tab Geavanceerd > Verwijder bericht van server na ophalen:
- Onmiddellijk
- Na één dag
- Na één week
- Na één maand
- Bij verplaatsen uit ‘Inkomend’
Of klik de knop ‘Verwijder nu’
OK, ik heb handmatig de alle emails gedelete op de webmail en nu lijkt alles weer in orde.

Mijn volgende vraag is: Hoe ken ik de instellingen zo maken dat wanneer ik de mail via Mail (het Mac programma) heb binnengehaald, deze direct van de server verdwijnen?

In het verleden hoefde ik nooit op deze manier schoon te maken, en ik heb ook niks veranderd aan mijn instellingen. Is er vanuit Tele2 iets veranderd? Of heb ik wellicht als ex klant minder ruimte ter beschikking?

Dank voor de hulp!
Reputatie 5
Badge +3
Zie boven, je zult dit moeten doen in de voorkeuren per account.
Dank je wel. Toch nog een - hopelijk - laatste vraag:
Waar is de tab 'geavanaceerd'…?
Ik geloof dat ik nu onder alle tabs en sub-tabs gekeken heb, maar nergens vind ik 'geavanceerd'.
Update:
Ik heb intussen begrepen dat het ging om mijn instellingen bij 'Mail'. Ik vermoed dat het probleem nu opgelost is.
Met dank!
Reputatie 5
Badge +3
Topic gesloten