beantwoord

Email adressen niet toegankelijk


Het lukt mij ineens niet meer om mijn email op te halen.


Graag de stroring verhelpen

icon Beste antwoord door Jolien van Tele2 1 juni 2016, 10:23

Hoi Theo,

Het zou nu weer moeten werken! Kun je dit inderdaad bevestigen?

Groetjes,
Jolien

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 Reacties

Wat is het probleem? Kun je niet inloggen of krijg je een foutmelding. Gebruik je een app of een programma of via de webmail? Help jezelf door ons meer info te geven.
Martin1969 schreef:

Wat is het probleem? Kun je niet inloggen of krijg je een foutmelding. Gebruik je een app of een programma of via de webmail? Help jezelf door ons meer info te geven.



De emailadressen werken van de een op de andere dag niet meer. Ook kan ik niet meer inloggen via webmail
theo.van.der.wijk schreef:

Martin1969 schreef:

Wat is het probleem? Kun je niet inloggen of krijg je een foutmelding. Gebruik je een app of een programma of via de webmail? Help jezelf door ons meer info te geven.



De emailadressen werken van de een op de andere dag niet meer. Ook kan ik niet meer inloggen via webmail



Hebben jullie geprobeerd om in te loggen zonder @tele2.nl? Check even het forum, er is veel over te lezen.
zelfde probleem hier al de hele dag
instellingen zijn goed

loopt al jaren via incredimail er werkte tot zover ik weet tot zaterdagavond goed
sinds vanmorgen dus niet meer.................
jip en janneke schreef:

zelfde probleem hier al de hele dag
instellingen zijn goed

loopt al jaren via incredimail er werkte tot zover ik weet tot zaterdagavond goed
sinds vanmorgen dus niet meer.................



Hallo,

Werkt de webmail wel goed?
op het ene mailladres wel op de andere niet
bericht schrijven en verzenden - staat maar et zoeken en nog eens zoeken - account ...... verbinding -
verder komt hij niet----------- dan na een poosje foutmelding
Reputatie 5
Badge +2
Beste Theo,

Je geeft aan niet meer te kunnen inloggen op de webmail. Is dat nu nog steeds?
Ervaar je verder nog problemen met de e-mail, op andere apparaten bijvoorbeeld?

Bij Jip en Janneke is het probleem gelukkig opgelost.

Groetjes,
Jolien
Jolien van Tele2 schreef:

Beste Theo,

Je geeft aan niet meer te kunnen inloggen op de webmail. Is dat nu nog steeds?
Ervaar je verder nog problemen met de e-mail, op andere apparaten bijvoorbeeld?

Bij Jip en Janneke is het probleem gelukkig opgelost.

Groetjes,
Jolien



Ik heb nog steeds problemen.
E-mailadressen lijken niet meer te bestaan.
Wanneer ik een testbericht stuur naar een van de mailadressen, krijg ik een foutmelding.
Ik ben inmiddels begonnen met migratie naar gmail.

groet
Theo
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Theo,

Het zou nu weer moeten werken! Kun je dit inderdaad bevestigen?

Groetjes,
Jolien