beantwoord

Email adres geblokkeerd


Sinds mei 2015 ben ik geëmigreerd naar het buitenland. Ik heb toen mijn abonnementen bij tele2 opgezegd. Mijn emailadressen zouden geldig blijven zolang ik die zou blijven gebruiken. Bij één van die adressen is dat nu niet meer het geval. Ik gelukkig nog wel email ontvangen, maar verzenden gaat niet meer. Ik probeerde onlangs bij Webmail op de tele2 site in te loggen, en toen kreeg ik de melding dat dit emailadres geblokkeerd is. Vreemd, want ik heb verschillende emailadressen, maar alleen deze - mijn voormalige hoofdadres - is nu geblokkeerd. Kan dit nog ongedaan worden gemaakt?

icon Beste antwoord door Patrick van Tele2 16 mei 2018, 17:51

Hi,

Nogmaals sorry, volgens mij is het probleem opgelost? Zou je dit eens kunnen testen?

Groetjes,
Patrick van Tele2

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dat zou in theorie geen probleem moeten zijn!

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Patrick.

Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet, Patrick
Reputatie 5
Badge +3
Hi,

Nogmaals sorry, volgens mij is het probleem opgelost? Zou je dit eens kunnen testen?

Groetjes,
Patrick van Tele2
Prima, ik kom er weer in, en Mail - van mijn Mac Book - laat weer alles netjes door.

Bedankt voor de hulp!!
Marc.
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan!