vraag

Email account zonnet geblokkeerd

• 4 juni 2019
  • 5 reacties
  • 272 x bekeken

Sinds meerdere weken krijg ik de melding dat mijn Zonnet mail account wat ik al 20 jaar gebruik geblokkeerd is wegens misbruik is of inactiviteit.
Ik heb hierover al 2x gebeld met de klantenservice en men heeft mijn gegevens geverifieerd, krijg ik als antwoord dat dit alleen door het hoofdkantoor opgelost kan worden. Dit is intussen zeker 3 weken geleden maar er gebeurt niets.

Als er iemand is die dit kan oplossen, heel graag!

Marten

5 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hé Marten,

Als de klantenservice je niet heeft kunnen helpen zal er mogelijk niet veel zijn waar we je via het forum wel bij kan helpen maar als je wil kan ik voor je kijken hoe het er voor staat, stuur mij dan even een privébericht me je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mail adres

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Badge +2
Hé Marten,

De IT afdeling vraagt of je opnieuw wil proberen in loggen in de mijntele2 omgeving en als dit niet lukt om je tijdelijke bestanden en cookies e.d. te verwijderen of via een browser inloggen die je niet eerder geprobeerd hebt.

Groet, Kevin
Hoi Kevin,

Ik heb het nogmaals geprobeerd, maar het wil nog niet.

groeten, Marten
Reputatie 5
Badge +2
Dat is erg jammer Marten, even voor de zekerheid: Heb je de stappen gevolgd die je hier kan vinden voor het verwijderen van de tijdelijke bestanden en cookies e.d.? en heb je geprobeerd in te loggen in de mijntele2 omgeving of in de webmail?

Het kan nodig zijn om je wachtwoord te resetten via de knop wachtwoord vergeten bij de inlogpagina voor mijntele2.

Zou je dat willen proberen en laten weten of het gelukt is? Zo niet welke foutmelding krijg je nu? (bij mijntele2)
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb nog geen reactie van je, werkt het weer?

Reageer