beantwoord

Email account verloren

• Aan het warmlopen
  • 2 reacties
Ik had vroeger tele 2 als provider en op een site moest ik een email addres linken om een account te hebben op die site, maar omdat we van provider zijn verandert heb ik nu geen toegang meer tot het email address account dus nu ook niet meer tot het account op de site.
Kan iemand mij helpen?

icon Beste antwoord door Kevin van Tele2 8 oktober 2018, 09:51

Hé l_bisel,

Begrijp ik goed dat je het e-mail adres dat je van ons destijds ontvangen hebt niet meer weet en dit wil opvragen zodat je daarmee op die andere site kunt inloggen? Zo ja mag je mij een privébericht sturen met je gegevens en kan ik voor je kijken. Stuur dan je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Groet, Kevin

Bekijk origineel bericht

4 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hé l_bisel,

Begrijp ik goed dat je het e-mail adres dat je van ons destijds ontvangen hebt niet meer weet en dit wil opvragen zodat je daarmee op die andere site kunt inloggen? Zo ja mag je mij een privébericht sturen met je gegevens en kan ik voor je kijken. Stuur dan je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Groet, Kevin
Nee sorry Kevin,
Ik bedoel dat het email address niet meer bestaat omdat ik des tijds van provider ben over geschakeld maar mijn vraag was of ik dan nog toegang heb tot dat account want ik heb op dat email address een belangrijke mail ontvangen die ik niet kan krijgen op een ander email address
Reputatie 3
Badge +1
Een e-mail adres ben je niet per direct kwijt wanneer je opzegt of overstapt naar een andere provider l_bisel. Alleen wanneer je langere tijd geen gebruik meer maakt van het e-mail adres kan het zijn dat deze gedeactiveerd wordt.

Als je de inlog gegevens nog hebt kun je via de webmail proberen in te loggen.

Laat maar even weten of het gelukt is
Hoi Kevin,

Het is heel lang geleden dat mijn vader dit email addres heeft gebruikt en hij heeft helaas het wachtwoord niet meer van dit e-mailadres,
Maar toch bedankt voor de moeite.

MVG Leroy

Reageer