beantwoord

Email account geblokkeerd

• 2 juni 2019
  • 12 reacties
  • 312 x bekeken

Sinds meerdere weken krijg ik de melding dat mijn mail account geblokkeerd is wegens misbruik is of inactiviteit.
Ik heb hierover al 2x gebeld met de klantenservice . Na wat heen en weer gedoe, krijg ik als antwoord dat 'men' er mee bezig is en dat er een brief komt.
Dit is intussen zeker 3 weken geleden. Als er iemand is die dit kan oplossen graag. Ik lees op het forum dat dit i.v.m. privacy niet opgelost kan worden ??? Ik kan wel mail ontvangen en lezen via mijn telefoon, maar niets versturen.
Als er een link naar mijn mail gestuurd kan worden, kan ik na deblokkering het wachtwoord aanpassen.
icon

Beste antwoord door Anton van Tele2 3 juni 2019, 16:23

Balen dat je e-mailadres is geblokkeerd. Wanneer heb je precies met ons gebeld hierover? Kun je wel inloggen in Mijn Tele2? Staan daar je gegevens goed in? We moeten inderdaad een ID- check doen en wanneer je daar niet doorheen komt kunnen we niet verder helpen. Vandaar mijn vraag of de gegevens voor jou in Mijn Tele2 wel kloppen.

Groeten Anton
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

12 reacties

Reputatie 1
Ben je nog steeds klant bij Tele2? Wat ik vernomen heb is dat ze je dan wel kunnen helpen.
Ik ben geen klant van Tele2. Mijn zonnet mail is gratis.
Reputatie 3
Badge +1
Balen dat je e-mailadres is geblokkeerd. Wanneer heb je precies met ons gebeld hierover? Kun je wel inloggen in Mijn Tele2? Staan daar je gegevens goed in? We moeten inderdaad een ID- check doen en wanneer je daar niet doorheen komt kunnen we niet verder helpen. Vandaar mijn vraag of de gegevens voor jou in Mijn Tele2 wel kloppen.

Groeten Anton
Dag, ik heb volgens mij 'mijn tele2' nooit gebruikt. Kan hier dus ook niet inloggen.
De laatste keer dat ik gebeld heb met de klanten service was 20 mei.
Als er een link gestuurd wordt naar mijn zonnet mail, is een check toch niet nodig.
Ik ben de enige die erin kan.
De eerste keer (zal ergens 2e week mei geweest zijn ) dat ik gebeld heb, heeft de medewerker van de klanten service allerlei gegevens aan mij gevraagd
en blijkbaar was ze tevreden met de antwoorden. Geen idee of dit een id-check was.
Correctie op mijn reactie hierboven.
De eerste keer heb ik gebeld, de tweede keer gechat.
Sinds meerdere weken krijg ik de melding dat mijn Zonnet mail account geblokkeerd is wegens misbruik is of inactiviteit.
Ik heb hierover al 2x gebeld met de klantenservice en men heeft mijn gegevens geverifieerd. Na wat heen en weer gedoe, krijg ik als antwoord dat dit alleen door het hoofdkantoor opgelost kan worden en dat er contact met mij opgenomen wordt.
Dit is intussen zeker 3 weken geleden maar er gebeurt niets.
Als er iemand is die dit kan oplossen graag.

Marten
@martenR Als je een eigen topic aanmaakt, wordt dit na een tijdje 😉 opgepakt door een moderator.
Bedankt! Dat heb ik zojuist maar gedaan.
Ik heb in Outlook op mijn pc, een nieuw mailaccount van zonnetmail aangemaakt.
Mijn provider is Ziggo.
Je gelooft het niet, maar ik kan weer mail versturen via zonnet.
Via het account op de telefoon kan ik wel mail ontvangen, maar niet versturen.
Maar goed, het werkt weer enigszins. Ik kan nu mijn contacten in ieder geval bericht sturen dat zonnet mail eruit gaat.
Ik zou alleen graag mijn wachtwoord veranderen. Kan dit ergens zonder dat je moet inloggen op 'mijn tele2' ?
Reputatie 3
Badge +1
Het is goed om te horen dat het weer enigszins opgelost is. Er kan alleen een nieuw wachtwoord aangemaakt worden via MijnTele2. Via deze link zou je kunnen proberen in te loggen.

Groeten Anton
Jammer, maar dat lukt niet.
Reputatie 3
Badge +1
Wegens inactiviteit heb ik het topic gesloten.