beantwoord

email

de inbox van mijn email was van een opander moment leeg

icon Beste antwoord door Christel van Tele2 16 juni 2017, 08:24

Welkom op het forum, jellescania!

Was je inbox leeg via de webmail? Welke browser gebruik je? Als je inbox leeg is via een e-mailprogramma ben ik benieuwd welk programma je gebruikt. Heb je later op de dag weer ingelogd om te kijken of de mail er wel stond?

Groetjes Christel

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 Reacties

Reputatie 3
Badge +2

Was je inbox leeg via de webmail? Welke browser gebruik je? Als je inbox leeg is via een e-mailprogramma ben ik benieuwd welk programma je gebruikt. Heb je later op de dag weer ingelogd om te kijken of de mail er wel stond?

Groetjes Christel
de pc draait op windows 10 pro en internet op microsoft edge maar de webmail geeft wel aan dat hij 77% vol zit terwijl er nu maar paar berichten instaan
Christel van Tele2 schreef:

Groetjes Christel

de pc draait op windows 10 pro en internet op microsoft edge maar de webmail geeft wel aan dat hij 77% vol zit terwijl er nu maar paar berichten instaan groeten jelle
Reputatie 3
Badge +2
Vind je het goed als ik op je e-mailaccount inlog om te kijken waar het probleem zit? Je mag hiervoor een privébericht naar me sturen. Ga je ermee akkoord dat ik je wachtwoord wijzig?

Zou je de volgende gegevens in je privébericht kunnen vermelden?
- Volledige adres
- Geboortedatum
- E-mailadres
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb je een privébericht gestuurd met je nieuwe wachtwoord. Je e-mailbox blijft op 81% staan omdat de map verzonden e-mail vol zit. Wanneer je deze zou legen komt er weer mail binnen. Check voor de zekerheid de andere mappen ook nog even 🙂.