vraag

email

  • 17 februari 2017
  • 6 reacties
  • 246 x bekeken

kan geen email ontvangen of verzenden zonnet account

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Je bent niet de enige. De laatste tijd liep het percentage onderin het scherm steeds verder terug (terwijl normaal is dat dit naar 100% gaat en dan de ruimte vol is). Eergisteren werd het percentage 0% en sinds die tijd komt er geen enkele email meer binnen. Geen idee wat er aan de hand is met het zonnet account. Ik zie verder ook weinig reacties dus of er nog meer zijn met hetzelfde probleem is voor mij op dit moment onduidelijk.
Na een testmail krijg ik onderstaand bericht:

This is the mail system at host deliver01.zonnet.isp-net.nl.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

: maildir delivery failed: "Sorry, the user's maildir
has overdrawn his diskspace quota"

Dit kan echter niet kloppen want mijn gebruikte ruimte staat op 0% en ik heb onlangs een grote hoeveelheid email weggegooid. Ik werk alleen nog via webmail. Blijft de email die ik weggooi dan nog wel in de gewone mailbox staan?
Badge +2
Welkom op het forum, hennyvanbeek!

Werkt je e-mail inmiddels weer? Zo niet, dan hoor ik graag van je.

Groet,
Christel
Nee hoor. Werkt nog helemaal niet.

Met vriendelijke groet,

Jaap
Badge +2
@jaapbolderman
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groet, Christel
Badge +2
Wegens inactiviteit wordt dit topic gesloten, hennyvanbeek. Als je nog vragen hebt kan je een nieuw topic openen 🙂.