beantwoord

e-mails zijn spontaan verdwenen in m'n e-mailbox

• 13 maart 2019
  • 8 reacties
  • 265 x bekeken

Hoi Tele2,

Sinds vanavond zie ik mijn inbox, outbox etc niet meer. Ik zie wel dat mijn inbox voor 82% vol is. Is het mogelijk dat mijn e-mail opnieuw word gesynchroniseerd?

mvg

Refik
icon

Beste antwoord door Jasper van Tele2 15 maart 2019, 16:52

ik heb je mail nog 1 keer gesynchroniseerd. Als ze er nog niet staan raad ik aan je prullenbak na te kijken of ze daar per ongeluk staan indien niet kan ik helaas niets doen ik zie geen mails in de inbox staan
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dat kan een moderator morgen vast oppakken. Advies is wel om een email adres te gaan gebruiken bij een echte provider. Een internetprovider levert access. Email krijg je gratis en daar zijn geen garanties op.
Hey eric bedankt voor je reactie. Soort gelijke storing had ik ongeveer een maand geleden ook. Destijds hadden er meerdere personen last van. Na een synchronisatie door een moderator werd het allemaal weer normaal. Duimen maar :)
Dat kan een moderator morgen vast oppakken. Advies is wel om een email adres te gaan gebruiken bij een echte provider. Een internetprovider levert access. Email krijg je gratis en daar zijn geen garanties op.
Reputatie 5
Badge +3
Ik kan proberen dit te synchroniseren inderdaad. Maar ik heb hier wel wat persoonlijke informatie voor nodig. Zou je, je naam, volledig adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het rekeningnummer die bij ons geregistreerd staan / stond kunnen sturen? Dit kan in een privébericht

Hier stuur je een privébericht naar Jasper
@Jasper van Tele2

Hoi Jasper, Na meerdere malen synchroniseren is het probleem deels opgelost.. Ik heb mijn postvak uit en prullenbak terug. Maar mijn postvak in blijft nog steeds leeg. Ik heb dringend toegang nodig tot mijn postvak in omdat ik aankomend week een belangrijke bijeenkomst heb waarbij ik documenten moet uitprinten die ik had gearchiveerd in mijn huidige Tele2 e-mail. Is er een ander mogelijkheid waarbij ik mijn postvak in kan bereiken?

mvg

Refik
Reputatie 5
Badge +3
ik heb je mail nog 1 keer gesynchroniseerd. Als ze er nog niet staan raad ik aan je prullenbak na te kijken of ze daar per ongeluk staan indien niet kan ik helaas niets doen ik zie geen mails in de inbox staan
Jasper bedankt voor je hulp. Ik heb al m'n mails binnen. M'n hele postvak in stond spontaan bij de prullenbank. Zal van belangrijke documenten een kopietje maken. Bedankt!!

Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan. Zag zoveel berichten daar in staan dat ik dacht. Zal vast wel wat tussen staan 🙂.
Reputatie 5
Badge +3
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer beit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper