beantwoord

E-mail werkt niet op nieuwe telefoon. Inloggen mislukt.

  • 23 december 2018
  • 3 reacties
  • 79 x bekeken

Ik heb via Samsung switch mijn oude mobiel overgezet op mijn nieuwe mobiel. Alles werkt, behalve mijn e-mail. Ik heb handmatig (nogmaals) alle instellingen op de Tele2 site en mijn oude mobiel gecheckt. Deze zijn identiek.
Op mijn oude mobiel, nu zonder sim-kaart, kan ik nog wel mail ophalen via wifi.
Via de computer proberen mijn account aan te passen lukt ook niet. Dan wordt ook aangegeven dat er een verificatieprobleem is met de gebruiker, zodat ik ook niet iets kan bevestigen via mijn onverandere mobiele nummer.
Wij nemen geen producten meer af van Tele2, maar hebben dus wel nog een zeer actief mailadres van versatel.
icon

Beste antwoord door TikaTV 31 december 2018, 10:07

Beste Jasper,

Ik heb telefonisch contact gehad en daarbij is het probleem snel opgelost.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Mijn excuses voor de late reactie. Is het probleem inmiddels opgelost? Indien niet, begrijp ik het goed dat je ook niet kan inloggen op de 'mijn tele2' pagina van het mailadres?
Beste Jasper,

Ik heb telefonisch contact gehad en daarbij is het probleem snel opgelost.
Reputatie 5
Badge +3
Dat is fijn om te horen.